Csapat helyett ügyfélállományt építenél?
Akkor ismerd meg a Grantist! Nálunk minden arra épül, hogy a passzív jövedelem az ígéret helyett számodra is egy elérhető cél lehessen! Egyéni tanácsadók, csapatvezetők és Alkuszcégek számára is van egy ajánlatunk. Görgess lejjebb!
Jelentkezem1. Ha Pénzügyi Tanácsadó vagy:
- A 15. legnagyobb alkusz vagyunk Magyarországon.
- A szakma egy kiválasztott szűrt, elitjébe fogsz tartozni.
- Akár 65%-os jutalékot is elérhetsz nálunk a teljeskörű támogatás mellett.
- A 2014 óta tökéletesített online és offline ügyfélszerző modellünkkel segítünk neked megszerezni az első 1.000 ügyfeled.
- Jó nevű cégnél dolgozhatsz, ahol a névjegykártyád évről évre többet ér!
A GRANTIS minden lehetőséget és támogatást biztosít neked, hogy értékes és etius munkával tudd kihozni magadból a maximumot. Nem egyedül dolgozol?
2. Ha Csoportvezetőként keresel helyet magadnak a kollégáidnak:
És vezetőként az ügyfeleknek tett szolgálat egy magasabb szintjére lépnél, akkor egy kiépített csomagunk van a támogatásodra, amely a következőget tartalmazza:
- Vezetőképző programok, nemzetközi minőségben,
- Értékesítési módszertan, pénzügyi tanácsadásra szabva,
- Kialakított tanácsadó toborzó folyamat,
- MNB által előírt szakmai oktatások lebonyolítása,
- Jogi prudencia és megfelelés,
- Élet, vagyon, banki termékek, hitelek, befektetési termékek széles köre elérhető,
- A piacon elérhető jutaléksáv felső sávja,
- Teljes pénzügyi, állománykezelési háttér biztosítása,
- Szerződés szinte minden biztosítóval, bankkal,
- Önálló brand lehetősége,
- Csapatodra szabott jutalék struktúra,
- Közös fejlesztések, bevonunk a folyamatink, IT eszközeink, képzési rendszerünk fejlesztésébe, hogy közösen alakítsuk a jövőnket. Cél, hogy modern és értékes vállalat legyünk és az ügyfelek ne akarjanak máshoz menni.
- Te döntöd el, hogy mire van szükséged az eszközeinkből, a jutalék mértéke is ettől függ.
Nézzük meg egymást keressük-e!
Sosem az volt a célunk, hogy a legnagyobbak legyünk, mindig a legjobbak akartunk lenni. Így számíthatsz arra, hogy egy válogatott vezetői és tanácsadó csapattal fogsz találkozni.
3. Ha pedig Alkusz cég vezetőjeként / tulajdonosaként keresel egy nagy és stabil partnert:
Akkor már nem pusztán a fejlődésed, de a túlélésed múlhat azon, hogy milyen irányt veszel.
Az MNB gondolataiból és a piaci változásokból egyértelműen következik, hogy alkuszként, 1 milliárd ft éves árbevétel alatt szinte lehetetlen megfelelni a felügyelet és az új digitális világ elvárásainak. A méretgazdaságosan működő szervezeteknek marad csak erőforrásuk a prudens működésre és a modernizációra.
Ez rengeteg kis alkuszt késztett arra, hogy elgondolkozzon a folytatáson. Hova érdemes beolvadnom, ahol nagyobb szabadságot és hatékonyabb működést kaphatok, ami által több erőforrásom és fókuszom marad a lényeges üzleti tevékenységekre?
PROBLÉMÁK:
- A jelenlegi változó környezetben egyre nehezebb és drágább az MNB-s és az Uniós jogi elvárásokat teljesíteni.
- Az információs társadalomban a digitális kompetenciák, mint online marketing, IT fejlesztések és IT eszközök, belső informatikai tudást követelnek, ami rengeteg alkusz cégnél hiányzik.
- Az ezek miatt megnövekedett költségek miatt egy kis szervezetben nem marad erőforrás a legfontosabb dolgokra, a tanácsadók fejlesztésére.
- Az ügyfélkörben rejlő potenciál kiaknázása szinte minden tanácsadónak az álma, csak erőforrás híján, nem tudnak belekezdeni és karrierjük egy pontján adminisztrátorrá válnak.
- Illetve kis szereplőként nincs lehetőség a kiemelt jutalékok megszerzésére sem.
A FENTIEKRE KÍNÁLUNK MEGOLDÁST EGY LAZA FRANCHISE-BAN:
- Akkor jó egy ilyen együttműködés, ha a cég tulajdonsainak több nyereségük marad az év végén, mint ameddig maguk bajlódnak az alkuszi liszenszel járó nyűgökkel.
- Nem csak pénzben jártok jobban, hanem a jogi és IT biztonságotok is magasabb lesz.
- Az integrációhoz jogi és adminisztratív hátteret biztosítunk nektek.
- Megtarthatjátok a saját márkátokat, így az ügyfelek és tanácsadók szinte semmit nem éreznek a váltásból.
- Online-offline szakmai képzéseket biztosítunk.
- Mindehhez maximális szabadságot adunk és egy olyan környezetet, amelyben hosszú távon tudjátok megőrizni és építeni az ügyfél állományotokat.
- Vezetői A la carte, azaz olyan szolgáltatások, amelyek igénybe vehetőek, de nem kötelezőek:
- Digitális igényfelmérő és életbiztoisítási termék összehasonlító,
- Vagyonbiztosítási összehasonlító,
- Személyes eredményességet növelő képzés, időmenedzsment, stb.,
- Személybiztosítási Értékesítési kézikönyv és tréning,
- CRM,
- telefonos asszisztens a tanácsadóknak,
- személyiségfejlesztő tréningek a nagyobb eredményességért.
Alkuszcégem van, beszélgessünk!
Ha tehát egyéni tanácsadó, egy csapat vezetője, vagy alkuszcég tulajdonosa vagy, a GRANTIS mindhárom esetben fejlődési lehetőséget és szabadságot jelent számodra.
Egy közel 10 éve kijárt út tapasztalatait kapod meg, biztonság és transzparencia mellett.
Ezt mi, az alapítók garantáljuk neked: Deák Ferenc István és Sebestyén András.
2013-ban megálmodtunk egy olyan tanácsadó céget, ahol mi is szívesen lettünk volna ügyfelek
Két különböző hálózatépítő cégnél dolgoztunk, ahol mindketten hamar kiábrándultunk abból, amit ma pénzügyi tanácsadásnak hívnak. Az élet összesodort minket és elhatároztuk, hogy létrehozzuk a GRANTIS-t, ahol a toborzás helyett valóban az ügyfeleken van a hangsúly. Ma már egy 70 fős csapattal és közel 1 milliárd forintos árbevétellel a hátunk mögött a piac meghatározó szereplői vagyunk. Ám nem felejtettük el, hogy honnan jöttünk és azt sem, hogy mit éreztünk akkor, amikor szembesültünk vele, hogy nem létezik itthon olyan cég, ahol tényleg a helyünkön lennénk.
Ha az MLM helyett téged is inkább a szakma vonz, és szeretnél egy válogatott csapatba tartozni, ahol a passzív jövedelem valóban elérhető, akkor olvasd el hogyan támogat téged ebben a GRANTIS.
10 dolog ami a sikered záloga lesz a GRANTIS-nál!
10 éve működünk a piacon, így pontosan tudjuk, hogy melyek azok a fájdalompontok, amelyek gátakat jelenthetnek a fejlődésedben. Amelyek nem csak a motivációdat ölik meg, de azt is megakadályozzák, hogy a maximumot hozd ki magadból és a csapatodból. Az alábbi 10 pontban szedtük össze, hogy miért éri meg a GRANTIS égisze alatt működni:
-
1. A követőjutalék lesz a “csapatod”, aki érted dolgozik
Legyünk őszinték. Szakmánk legszebb része a követő jutalék, és az ezzel járó folyamatosan épülő passzív jövedelem. Ahhoz, viszont hogy ez álom helyett egy valóban elérhető és mérvadó havi összeg lehessen, 2 dolog szükséges: Az ügyfelet teljes körűen ki tudd szolgálni, illetve, hogy ne akadályozzon senki vagy semmi abban, hogy a követő jutalékod már az első hónaptól kezdve érkezhessen a számládra.
Azon cégeknél, ahol a csapatépítés van a fókuszban, a követőjutalék csak azoknak jár, akik már elértek egy szintet a csapatépítésben. Ez viszont akár több év is lehet, ha egyáltalán bekövetkezik valaha, és nem döntesz úgy már az elejétől kezdve, hogy téged csak az ügyfelek érdekelnek.
Szerintünk viszont egy tanácsadónak ez a dolga és semmi több. Ezért nem kérjük tőled, hogy a GRANTIS-nak toborozz, így minden energiádat és figyelmedet az ügyfeleidnek tudod szentelni.
Ez pedig hosszútávon még sokkal stabilabb és kiszámíthatóbb passzív jövedelmet biztosít majd neked mint egy csapat, ami folyamatosan fluktuálódik, és amivel folyamatosan foglalkoznod kell. Az állomány pedig a tiéd marad örökre.Nem csak abban segítünk, hogy ez az állomány jó minőségű és “gondozott” legyen, de a kiépítésében is minden támogatást megkapsz. (Nálunk több mint 100 féle szerződésre jár folytatólagos jutalék, a megkötéstől számított akár 2. hónaptól!)
-
2. Csak azzal foglalkozol, amiben jó vagy: az ügyfelekkel
Határidőnapló, excel kalkulátorok, napi telefonálás, saját magad marketingelése, oktatások, vizsgák, utazás, több óra adminisztráció, és a meglévő ügyfelekkel is kellene foglalkozni. De akkor hogy marad idő az új szerzésekre? A GRANTIS már kezdetektől úgy épült fel, hogy a tanácsadói válláról minden olyan terhet levegyen, ami akadályozza őket az üzletszerzésben. Más szóval nálunk minden támogatást megkapsz ahhoz, hogy szuperhatékony lehess.
Az asszisztencia besegít neked az ügyfeleid ápolásában és a keresztértékesítésben, a marketing folyamatosan szállítja neked az új érdeklődőket és szakmai cikkekkel, anyagokkal, videókkal támogatja a tárgyalásaidat. 12 évig tökéletesített és kiforrott CRM rendszerben láthatod egy helyen a teendőidet és követheted nyomon az ügyfeleiddel kapcsolatos történéseket. Saját fejlesztésű dashboard-ban éred el az összehasonlító termékkalkulátorokat és nézhetsz rá az értékesítési számaidra. Belső nyomtatványgenerálónkkal nem csak órákat spórolhatsz meg az adminisztrációból, de a hiánypótlások esélyét a minimálisra csökkentheted.
A lényeg, hogy azzal foglalkozhass amiben a legjobb vagy: Az ügyfelekkel. Minden mást pedig bízz ránk!
-
3. Rossz minőségű címlisták helyett valódi érdeklődőket kapsz
2009-ben indult a GRANTIS ötlete, és akkoriban kezdtünk el először szakmai cikkeket írni gyermek megtakarítás témában. Soha nem felejtjük el azt az érzést, amit akkor éltünk át amikor a legelső olyan érdeklődőt hívtuk fel, aki a weboldalon keresztül fordult hozzánk és gyermek megtakarítást keresett nemrég született kisfiának. Valós érdeklődés, és néhány perc beszélgetés után már a találkozó leszervezése következett. Drasztikusan más minőség volt, mint azok a címlisták, amelyekkel eddig találkoztunk és amivel még mindig nagyon sok cég “jutalmazza” a tanácsadóit. Ezek nagy része legtöbbször problémás, vagy nem elégedett ügyfelek, akik egy biztosító vagy alkusz cég állományában tanácsadó nélkül maradtak. Szerződéskötésre csak a legritkább esetben van esély. Az ilyen listák feldolgozása inkább a cégnek jó, mint a tanácsadónak.
Ezzel ellentétben az online érdeklődő azért adja le a jelentkezését a GRANTIS-hoz, mert egy konkrét téma érdekli és eljutott már arra a szintre, hogy beszélgessen egy szakértővel.A GRANTIS-nál minden hónapban annyi online érdeklődőt (lead) biztosítunk neked, amennyi ahhoz kell, hogy a hektikus hónapjaid helyett végre a kiszámíthatóság korszaka jöhessen. Ezeken az érdelődőkön keresztül aztán újabb ajánlási szálak nyílnak meg előtted, így akár megháromszorozhatod azt a teljesítményt, amire eddig képes voltál, ami persze 3x olyan hatékony állományépítést és passzív jövedelemszerzést is jelent.
-
4. A valódi függetlenség miatt nem lesz versenytársad
“Nagyon jó az amit hallottunk tőled, de mi inkább XY-t választottuk, mert az az ajánlat volt a kedvezőbb”. Soha többet nem fogod hallani ezt a mondatot, mert a GRANTIS-nál valóban a teljes megtakarítási- / biztosítási- / befektetési- és hitelpalettát leteheted az ügyfeleid elé.
A GRANTIS-nál nincs olyan pénzintézet amit jobban kellene preferálni, vagy olyan szerződés amit “nagyon szeretnek a tanácsadóink”. Összehasonlító kalkulátorainkkal a valós számokat tudod megmutatni érdeklődőidnek, így a döntés igazi szabadságát garantálhatod nekik.
-
5. Egy belvárosi, zöld presztízsirodában dolgozhatsz
Sok esetben az apró részleteken múlik, hogy te leszel-e az a tanácsadó, aki elnyeri egy komolyabb ügyfél bizalmát. Ilyenkor egy kávézó helyett célravezetőbb lehet, ha már a telefonban el tudod mondani, hogy a belvárosi irodánk nem csak jól megközelíthető helyen van, de a mélygarázsunknak hála a parkolással sem kell vesződnie az ügyfélnek. A recepcióhoz érkezve pedig te magad kíséred be őt 550 m2-es irodánk egyik zöld japánkertre néző tárgyalójába, ahol kényelmesen egy kávé mellett tudjátok átbeszélni az ajánlatot.
-
6. Egyszintű jutalékrendszert kapsz, ami akár 65% is lehet
A hálózatépítés alapú közvetítő cégek esetében, a szerződések után járó jutaléktömeg akár 7-8 szinten is keresztülmegy, így sok esetben nem egy olyan kollégád részesül a kötéseid eredményéből, akit még csak nem is ismersz. A GRANTIS-nál a jutalékpiramis helyett, egyszintű javadalmazási rendszer van, ami mindenki számára ugyanaz. Tehát már a munkába állásod első napjától kezdve a maximum jutalékszint vonatkozik rád, amely a tanácsadói munkád eredménye. A jutalékszabályzatunk nem csak egységes, de teljesen transzparens is, így pontosan látod, hogy milyen üzleti teljesítmény után mekkora díjazásra jogosult a cég összesen és ebből te magad is.
Ha pedig nem az általunk adott érdeklődőkre szeretnél támaszkodni, hanem a saját ajánlási rendszeredben akarsz ügyfélkört építeni és kimagaslóan eredményes vagy ebben, akkor a teljes pénzintézeti jutalék 65%-a is a tiéd lehet.
-
7. Úttörő megoldásokkal acélozhatod meg hatékonyságod
Arról már volt szó, hogy a GRANTIS-nál minden arra épül, hogy te tanácsadóként a leghatékonyabb lehess, de most nézzük meg, hogy konkrétan milyen IT megoldásokat állítunk a szuperhatékonyságod szolgálatába:
CRM rendszer
A GRANTIS legelső, 2009-es indulása óta tökéletesítjük a CRM (ügyfél- és értékesítés nyilvántaró) rendszerünket, ami elsősorban abban segít, hogy a kukába számüzhesd a határidőnaplódat, a cetlijeidet és az excel fájljaidat.
A CRM-ben naprakészen látod, hogy melyik ügyfeleddel mi történt eddig, illetve, hogy mi a következő teendőd az értékesítési ciklusban. Nincs többé elfelejtett hívás, késve kiküldött ajánlat, vagy hosszú e-mail beszélgetések felesleges böngészése.Emellett a CRM legfőbb előnye a pontos ügyfélkommunikáció mellett az, hogy automatikusan segít az újabb ügyféligények megtalálásában, ezáltal olyan értékesítési lehetőségeket kínál számodra, amelyeket enélkül nem találnál meg.
A CRM a hatékonyságod legkomolyabb felturbózója lesz, amit minden hónap végén érzékelni fogsz a jutalékelszámolásodon is.GRANTIS Dashboard
A személyes irányítópultod, ami nem csak az értékesítésben segít majd konkrét eszközökkel, de a saját számaidat is nyomon tudod itt követni. Melyik a legfrissebb biztosítói nyomtatvány? Mit is kell még kitölteni ehhez a szerződéshez? Nyugodtan felejtsd el ezeket a kérdéseket, mert a nyomtatványgenerálónk nem csak az adminisztrációval járó rossz érzést és időt spórol meg neked, de a hiánypótlásaidat is a minimálisra redukálhatod.
Hány érdeklődőt kaptam a hónapban? Milyen a kötési arányom? Mekkora az átlagos kötési értékem? “Mennyin állok” a hónapban és milyen szerződéseket sikerült tető alá hoznom? Mi van még hátra a személyes tervemhez? A Dashboard-ban tűpontosan látod az összes statisztikádat, így a saját teljesítményedet mérve és nyomon követve az javulni is fog.
Összehasonlító termékkalkulátorok
Ha eddig a biztosítók saját tarifálóit használtad például egy egészség- vagy nyugdíjbiztosítási kalkuláció elkészítéséhez, akkor a saját kalkulátorainkat imádni fogod. Néhány kattintással prospektus szintű minőségben versenyeztetheted meg az ügyfeleidnek, a szóban forgó termékkategóriákat és egy gombnyomással e-mailben küldhető ajánlatot is tudsz készíteni az adott kalkulációból.
A kezdetleges és teljesen különböző pénzintézeti excelek helyett végre egységes kalkulációk alapján dolgozhatsz, ami minőséget és profizmust sugall.
És ez még nem minden! Szívesen felsorolnánk ide, hogy a GRANTIS fejlesztői csapata mennyi mindenen dolgozik még, amitől még hatékonyabb tanácsadó leszel, de az már maradjon a személyes beszélgetés része.
Egy dolgot elég ha megjegyzel: IT fejlesztésekben mindig 3 lépéssel a piac előtt járunk, és minden újításunk célja az, hogy te hatékonyabban és teljeskörűbben tud kiszolgálni a változó ügyféligényeket. -
8. Jó hírnevű, ismert céget képviselsz, amit szeretnek az emberek
Jobb esetben nem hallottak még a cégről ahol dolgozol, rosszabb esetben ismerik és sajnos nem volt jó tapasztalatuk az előző alkalommal. Ez természetesen nem te voltál mégis zavar a tény, hogy egy tárgyalást a mínusz egyről kell indítanod.
“GRANTIS? Igen hallottam már rólatok. Az egyik barátom már ügyfeletek és nagyon elégedett. Ti voltatok múltkor a TV2 reggeli műsorában is ugye? Elolvastam az értékeléseket a google-on rólatok. Ez a több mint 1.000 értékelés, aminek 5,0 az átlaga ez valós????”Természetesen valós, és ha ez nem így lenne, akkor nem is csinálnánk ezt az egészet. Már a kezdetektől fogva az volt a célunk a GRANTIS-szal, hogy egy olyan pénzügyi szakértői céget építsünk, ami valóban szerethető, mert az ügyfeleket hosszútávon szolgálja.
(A szerződéskötés nálunk nem pont, hanem kettőspont: Innentől kezdődik igazán a szolgáltatásunk, hiszen ügyfeleink megelőlegezett bizalmáért itt kezdünk megdolgozni.)
Nem túlzás kijelenteni, hogy GRANTIS-os tanácsadóként a közvetítői piac elitjébe fog tartozol, akinek a névjegykártyája évről évre többet ér. Egy olyan céget képviselsz, akit rendszeresen hív a sajtó, akit a TV-ben látnak, a rádióban hallanak, és a hírportálokon olvasnak az ügyfelek. Ez nem csak büszkeséggel tölt majd el, de mint multiplikáló tényező szintén növeli majd tárgyalásaid eredményességét.
-
9. Meglévő ügyfélállományodat áthozhatod, így nem ér veszteség
Ebben a szakmában az évek alatt felépített elégedett ügyfélállomány a te személyes aláírásod, illetve a munkád legnagyobb eredménye. Természetes, hogy egy cégváltás előtt gondosan mérlegeled, hogy mit hagysz ott, illetve, hogy mit tudsz áthozni.
A GRANTIS-tól minden segítséget megkapsz az örökítéshez, azaz, hogy ügyfeleid szerződéseit a továbbiakban is kezelhesd és még véletlenül se kelljen újrakezdened az építkezést.
Ráadásul meglévő ügyfeleid ápolásában is masszív segítséget kapsz tőlünk, így a váltásodat ők egy egyértelmű pozitív eseményként fogják megélni.
Az eddig felépült passzív jövedelmed nagy része / egésze így továbbra is nálad marad, amit gőzerővel építhetsz tovább a GRANTIS hatékonyságnövelő eszközeivel.
-
10. Oktatás
Hitvallásunk szerint az ember a legnagyobb érték, ezért mindenben támogatjuk kollégáinkat, ami azt a célt szolgálja, hogy szakmailag és emberileg is egyre jobbak legyenek.
AZ OKTATÁSI RENDSZERÜNK ÍGY 3 PILLÉRRE ÉPÜL:
- pénzügyi- / szakmai képzések
- értékesítési tréningek
- Személyiségfejlődéssel kapcsolatos coachingok / előadások
Online és offline oktatások egyaránt színesítik a palettát, hogy vidéki tanácsadóink is gond nélkül be tudják azokat illeszteni napirendjükbe. A célunk, hogy egy egészebb ember és egészebb üzletember is legyél. Konkrétan milyen témákb mentén támogatunk ebben?
- Személyes és csoportos coachingok,
- Világhírű értékesítési- és vezetői tréningek,
- Előadói kompetenciák fejlesztése,
- Tárgyalástechnikai oktatások,
- Előadások a világ és gazdaság működéséről, trendekről,
- Illemtani- / üzleti etikett- / öltözködési előadások,
- Termékoktatások,
- És minden a céget és a piacot érintő változásokról szóló képzések.
Ezeket mind megkapod a GRANTIS csomagban, hogy te is azon 39 tanácsadóink közé tartozhass, akik a csapat helyett saját és ügyfeleik jövőjét építik.Szimpatikus amiket ezen az oldalon olvastál? Lennének kérdéseid? Szívesen kipróbálnád, hogy milyen az élet a GRANTIS-nál? Akkor töltsd ki ezt a rövid űrlapot és vegyük fel a kapcsolatot!
Érdekel, milyen az élet a GRANTIS-nál?
Egyéni tanácsadóként, Csapatvezetőkét, vagy Alkusz cég tulajdonosaként kíváncsi vagy a lehetőségeidre nálunk? Akkor töltsd ki az űrlapot és kezdjünk el beszélgetni!