A szerződéskötést követően javasoljuk kezdje el használni a GENERALI biztosító ügyfélportálját, melyen egy kattintással megtalál minden fontos információt, valamint számos ügyet kényelmesen elintézhet.

Miért jó a Generali Ügyfélportál szolgáltatás?

Alap szintű, mindenki számára elérhető szolgáltatások: Az online szerződéskezelő rendszerben bármikor tájékozódhat az élő szerződéseit érintő legfőbb információkról Sorbanállás nélkül módosíthat adatokat, igényelhet dokumentumokat Naprakész kimutatást talál korábbi befizetéseiről, aktuális díj előírásairól, esetleges túlfizetéséről Megtakarítási szerződésekhez pluszban igényelhető emelt szintű szolgáltatások: Megtakarításos szerződések esetén emelt szintű hozzáférés aktiválása után* egyszerűen kezelheti portfólióját, átváltást, átirányítást, kifizetést kezdeményezhet.

Hol tud belépni?

https://www.generali.hu/Belepes

Hogyan aktiválhatja alapszintű hozzáférését a szerződéskezelő rendszerhez?

Az aktiválásához a korábban megkapott azonosítójára és egy érvényes biztosítási szerződésének kötvényszámára lesz szüksége. Az aktiválás során egy egyszer használatos kódot kapott sms-ben az Ön által korábban megadott telefonszámra . Az aktiválás során ezt a kódot meg kell adnia.

Mit tegyen, ha nem rendelkezik még az aktiváláshoz szükséges azonosítóval?

Ebben az esetben hívja A Generali biztosító telefonos ügyfélszolgálatát a helyi tarifával hívható +36 1 452 3333-as telefonszámon, mely elérhető minden munkanap 08:00-20:00 között. Az azonosítót az egyeztetés követően emailen vagy postán kapja meg.

Mit tegyen, ha elfelejtette az aktiváláshoz szükséges azonosítóját?

Ha elfelejtette a korábban már aktivált azonosítóját (tehát korábban már legalább egyszer belépett a rendszerbe), az „Elfelejtett azonosító” menüpontban igényelhet újat. Ehhez egy érvényes kötvényszámra lesz szüksége.

Mi tegyen, ha elfelejtette jelszavát?

Ha elfelejtette jelszavát, az „Elfelejtett jelszó” menüpontban kérhet újat. Ehhez szüksége lesz azonosítójára és egy érvényes szerződése kötvényszámára.

Mit tegyen, ha az aktiváláshoz szükséges egyszeri kódot tartalmazó sms nem érkezik meg?

Ebben az esetben hívja A Generali biztosító telefonos ügyfélszolgálatát a helyi tarifával hívható +36 1 452 3333-as telefonszámon, mely elérhető minden munkanap 08:00-20:00 között.

Hogyan tud emelt szintű regisztrációt igényelni? 

Az emelt szintű szolgáltatásokat a befektetési egységekhez kötött életbiztosításokhoz használhatják. Ha szeretné ezeket a szolgáltatásokat igénybe venni , kérjük, töltse ki a szolgáltatási szerződést, és juttassa el ügyfélszolgálatunkra vagy tanácsadójához.

Milyen emelt szintű tranzakciókat érhet el a szerződéskezelő rendszerben? Az alábbi, pénzmozgással járó tranzakciókat kizárólag emelt szintű jogosultsággal, az egyszer használatos tranzakciós kód megadása után veheti igénybe: Átváltás Átirányítás Eseti díj felosztás Trendfigyelő szolgáltatás igénylése, módosítása Részleges visszavásárlás

Mi az a tranzakciós kód?

Az emelt szintű hozzáféréssel elérhető pénzügyi tranzakciók esetében a korábban megadott telefonszámára sms-ben egyszer használatos tranzakciós kódot küldünk. A pénzügyi tranzakciókat kizárólag e kód megadásával tudja jóváhagyni.