Figyelem! UNION PrivateMed Next egészségbiztosítások esetében az Union Érted időpontfoglaló felületre tud regisztrálni a várakozási idő leteltét követően, így a biztosítás által nyújtott szolgáltatásokat könnyedén veheti igénybe:

Fontos: amennyiben egy szerződésnek több biztosítottja van, abban az esetben a biztosítottaknak külön-külön magánszemélyként szükséges a regisztrációt elvégeznie.

Amennyiben nem egészségbiztosítási szerződéssel rendelkezik, úgy a szerződéskötést követően javasoljuk kezdje el használni az UNION  biztosító ügyfélportálját, melyen egy kattintással megtalál minden fontos információt, valamint számos ügyet kényelmesen elintézhet. Miért érdemes az Ügyfélportált választani?

  • Kényelmes ügyintézés postai sorban állás és felesleges papírok nélkül
  • Naprakész információ a díjrendezettségről
  • Lehetőség bankkártyás fizetésre
  • A szerződéssel kapcsolatos valamennyi fontos adat és dokumentum egy helyen megtalálható

Hol tud belépni?  https://clientportalgw.union.hu/Login Kérhet akár teljes egészében elektronikus kommunikációt a még kényelmesebb ügyintézés érdekében. Hogyan igényelhető az UNION Ügyfélportál?  Kérjük nyomtatás után töltse ki az Ügyfélportál szolgáltatásainak igénybevételéről szóló nyilatkozatot.   Tipp: Ha jelenleg postai csekken fizeti biztosítási díját, akkor javasoljuk, hogy jelölje a nyomtatványon a fizetési mód változást is, hogy a számviteli bizonylat is a fiókjába érkezzen.  A kitöltött nyilatkozatot juttassa el Ügyfél-kapcsolattartó munkatársunknak vagy Tanácsadójának szkennelve, majd 15 napon belül megnyílik Ügyfélportál fiókja. A belépéshez szükséges felhasználói azonosítót e-mailen, a jelszót SMS-üzenetben kapja majd meg a pénzintézettől. (Ha nem adott meg telefonszámot, akkor a jelszót egy újabb e-mailben küldik el). Adatai biztonságának érdekében az első bejelentkezéskor kérjük változtassa meg jelszavát.