Nem szeretne személyes találkozót? Tanácsadásunk már online is elérhető! Tudnivalók

A szerződéskötést követően javasoljuk kezdje el használni az UNION  biztosító ügyfélportálját, melyen egy kattintással megtalál minden fontos információt, valamint számos ügyet kényelmesen elintézhet.

Miért érdemes az Ügyfélportált választani? 

  • Kényelmes ügyintézés postai sorban állás és felesleges papírok nélkül
  • Naprakész információ a díjrendezettségről 
  • Lehetőség bankkártyás fizetésre 
  • A szerződéssel kapcsolatos valamennyi fontos adat és dokumentum egy helyen megtalálható
  • Kérhet akár teljes egészében elektronikus kommunikációt a még kényelmesebb ügyintézés érdekében 

Hol tud belépni? 

https://clientportalgw.union.hu/Login

Hogyan igényelhető az UNION Ügyfélportál? 

Kérjük nyomtatás után töltse ki az Ügyfélportál szolgáltatásainak igénybevételéről szóló nyilatkozatot. 

Tipp: Ha jelenleg postai csekken fizeti biztosítási díját, akkor javasoljuk, hogy jelölje a nyomtatványon a fizetési mód változást is, hogy a számviteli bizonylat is a fiókjába érkezzen. 

A kitöltött nyilatkozatot juttassa el Ügyfélkapcsolattartó munkatársunknak, vagy Tanácsadójának szkennelve

15 napon belül megnyílik Ügyfélportál fiókja. A belépéshez szükséges felhasználói azonosítót e-mailen, a jelszót SMS-üzenetben kapja majd meg a pénzintézettől. (Ha nem adott meg telefonszámot, akkor a jelszót egy újabb e-mailben küldik el).

Adatai biztonságának érdekében az első bejelentkezéskor kérjük változtassa meg jelszavát.