A szerződéskötést követően javasoljuk kezdje el használni a METLIFE biztosító ügyfélportálját, melyen egy kattintással megtalálhat minden fontos információt, valamint számos ügyintézést kényelmesen elvégezhet.

Miért jó a Metlife Ügyfélközpont szolgáltatás?

Az online szerződéskezelő rendszerben bármikor tájékozódhat az élő szerződéseit érintő legfőbb információkról Sorbanállás nélkül módosíthat adatokat, igényelhet dokumentumokat Naprakész kimutatást talál korábbi befizetéseiről, aktuális díj előírásairól, esetleges túlfizetéséről Megtakarításos szerződések esetén egyszerűen kezelheti portfólióját, átváltást, átirányítást, részvisszavásárlást kezdeményezhet.

Hol tud belépni?

https://www.metlifehungary.hu/security/UI/Login?realm=efund&goto=https://www.metlifehungary.hu/eFund/

Hogyan regisztrálhat?

Regisztrációját legegyszerűbben a biztosító honlapján kezdeményezheti. Töltse ki a hozzáférés igénylésére szolgáló űrlapot, melyet az alábbi linken talál. Adatai feldolgozása után megkapja a MyMetLife használatára vonatkozó szerződést, amelyet aláírva, a megadott címre vissza kell juttatnia. A visszaérkezett szerződés feldolgozása után az Ön által megadott email címre fogja megkapni a belépéshez szükséges információkat. https://www.metlifehungary.hu/eFund/public/register Amennyiben önnek kényelmesebb, úgy a regisztrációt papír alapon is elindíthatja. Ebben az esetben javasoljuk kérjen időpontot Ügyfélszolgálatunktól, ahol a szükséges dokumentumokat aláírásra előkészítjük önnek és továbbítjuk a pénzintézet felé.

E kommunikáció

Az Ügyfélportál használata mellett érdemes lehet E kommunikációra váltania a megszokott papír alapú helyett.

Mit jelent az E kommunikáció és miért jó ez Önnek?

Az elektronikus kommunikációval kiválthatja a postai kézbesítéssel kapcsolatos nehézségeket, mivel e-Kommunikáció használatával minden információt elektronikus úton fog megkapni MyMetLife postafiókjának, „Értesítések” felületén, beleértve az ajánlott küldeményeket is. Dijmentes, környezetbarát, kényelmes, megbízható és azonnali szolgáltatás, mely a papír alapúval egyenértékű tájékoztatást nyújt. Hogyan válthat E kommunikációra? Szóban: A Metlife biztosító ügyfélszolgálatának felhívásával +36 1 391 13 00 szerződésszámának és telefonos PIN kódjának megadásával Emailben: a MyMetLife szolgáltatási szerződés és a Nyilatkozat az elektronikus kommunikációról nyomtatványokat hiánytalanul kitöltve, aláírva, majd azokat szkennelve, vagy telefonjával lefényképezve küldje el az [email protected] címünkre, a szerződéskötéskor megadott, rögzített email címéről.

Mit tegyen, ha elfelejtette elsődleges jelszavát? Kérjük vegye fel a kapcsolatot a biztosító Ügyfélszolgálatával az alábbi linken keresztül: https://www.metlifehungary.hu/eFund/public/email-to-customer-care