Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönjük, hogy bizalmával megtisztelte a GRANTIS Hungary Zrt.-t, és bennünket választott. Kiemelten fontos számunkra ügyfeleink elégedettsége, így amennyiben panasszal szeretne élni Társaságunk tevékenységét illetően, elérhetőségeink egyikén, a formanyomtatvány kitöltése után lehetősége van erre. Panaszát kivizsgáljuk, és azon leszünk, hogy szolgáltatásainkat még jobbá tegyük ügyfeleink számára.

Dokumentumok, tudnivalók

Panaszkezelési szabályzatunkat itt érheti el.

Ide kattintva elolvashatja, mit javasol a Magyar Nemzeti Bank, ha pénzügyi panasszal szeretne élni.

Panaszának bejelentéséhez, kérjük, töltse ki a Magyar Nemzeti Bank honlapján közzétett formanyomtatványt, és juttassa el elérhetőségeink egyikére.

Emailben:

panaszkezeles@grantis.hu

Személyesen:

ügyfélfogadási nyitvatartás idő szerint hétköznapokon 8:00-16:00-ig

1061 Budapest, Paulay Ede utca 65. fszt.

Postai levélben:

Grantis Hungary Zrt. 1061 Budapest, Paulay Ede utca 65. fszt.

Telefonon: Panaszát telefonon is jelezheti felénk. Ügyfélkapcsolati munkatársaink a +36 1 58 58 555 számon fogadják hívását az alábbi munkarend szerint:

Hétfő 8:00-20:00

Kedd-péntek 8:00-16:00 óra között.

Felhívjuk figyelmét, hogy nyitvatartási időn kívül hangüzenetet hagyhat nekünk, melyet munkatársaink a következő munkanapon kezelnek.

Amennyiben elégedetlen a tőlünk kapott válasszal:

Ha úgy érzi, hogy panaszát nem kezeltük megfelelően, jogorvoslatért fordulhat független ellenőrző szervekhez.

A Fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértése esetén:

Magyar Nemzeti Bank

Cím: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.

Központi levélcím: H-1534 Budapest, BKKP, Postafiók: 777.

Központi telefon: (36-1) 4899-100

Ügyfélszolgálat telefonszáma: (36-80) 203-776

Ügyfélszolgálat e-mail címe: ugyfelszolgalat@mnb.hu

Központi telefax: (36-1) 4899-102

Szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita esetén:

Pénzügyi Békéltető Testület:

Levelezési cím: 1525 Budapest, BKKP, Postafiók 172.

E-mail cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu

Telefon: 06-80-203-776

Az alábbi formanyomtatványokra lehet szüksége:

Fogyasztói kérelem a Magyar Nemzeti Bankhoz.

Fogyasztói kérelem a Pénzügyi Békéltető Testülethez.

A Társaságunkhoz benyújtott panasz elutasítása vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 naptári napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén a fogyasztónak nem minősülő ügyfél bírósághoz fordulhat.