Nem szeretne személyes találkozót? Tanácsadásunk már online is elérhető! Tudnivalók

A szerződéskötést követően javasoljuk kezdje el használni a SIGNAL  biztosító ügyfélportálját, melyen egy kattintással megtalál minden fontos információt, valamint számos ügyet kényelmesen elintézhet.

Miket intézhet kényelmesen az ügyfélportálon? 

Alap szintű, mindenki számára elérhető szolgáltatások: 

  • Személyes adatok módosítása
  • Szerződésadatok lekérdezése
  • Ügyféldokumentumok feltöltése
  • Kapcsolatfelvétel a biztosító ügyfélszolgálatával 
  • Befektetési alapok árfolyamával kapcsolatos információk

Megtakarítási szerződésekhez pluszban igényelhető emelt szintű szolgáltatások:  

  • Megtakarításos életbiztosításokkal kapcsolatos tranzakciók
    • Átirányítás
    • Eseti befizetés
    • Portfólió módosítás
  • Befektetési alapok rangsorolása tetszőleges időszakra vetítve 

Hol tud belépni? 

https://sup.signal.hu/frmLogin.aspx

Hogyan regisztrálhat a Signal Ügyfélportálra?

Egy érvényes kötvényszám, e-mail cím és mobiltelefonszám megadásával. 

Fontos: amennyiben Ön több kötvénnyel is rendelkezik, akkor is csak egyszer kell regisztrálnia a többi kötvényét már az online rendszerben tudja hozzárendelni az elkészült felhasználóhoz. 

Amennyiben kötvényszáma nem áll rendelkezésére kérjük hívja a Grantis Ügyfélszolgálatát, vagy Tanácsadóját. 

https://sup.signal.hu/Regisztracio/frmRegisztracio.aspx

A megadott elérhetőségekre egy-egy 6 jegyű ellenőrző kódot küldünk, melyet az “Ellenőrző kódok megadása” lapon be kell írnia. Biztonsági okokból a telefonszám és e-mail cím valódiságának ellenőrzésére szolgáló válaszkódok érvényességi ideje a kibocsátásuktól számított 3 perc.

Ki kell választania, hogy természetes vagy jogi személyként kíván regisztrálni, majd eszerint kitölteni a “Megállapodást a SÜP rendszer használatára” (továbbiakban megállapodás) felületet. 

A felvitt adatok az ellenőrző képernyőn megtekinthetők. Amennyiben nem talál benne hibát, kattintson az “adatok elküldése” gombra. A kitöltött megállapodást a megadott e-mail címre Önnek is elküldi a biztosító. 

Befektetési egységekhez kötött (UL) termékek esetén csak az online regisztráció lehetséges. 

Mit kell tennie, ha megtakarítási szerződéséhez emelt szintű szolgáltatást szeretne?

Amennyiben Ön már regisztrált az Ügyfélportálon az alábbiakra lesz szüksége

  • A “tranzakciós jogosultság igénylésével kibővített Megállapodás” Ügyfélportál regisztrációs formanyomtatvány (SÜP megállapodás) 
  • két tanú aláírásával ellátott személyes azonosító okmányainak (személyi igazolvány, lakcímkártya) fénymásolata

A dokumentumokat eljuttathatja:
Ügyfélportálon keresztül
e-mailben szkennelt formában
Postai levélként, a biztosító társaság levelezési címére.

Amennyiben Ön még nem regisztrált az Ügyfélportálra, 

A tranzakciós jogosultságot az Ügyfélportál regisztrációjának igénylésével együtt kérheti a megállapodás kitöltésével, valamint az előírt mellékletek (két tanú aláírásával ellátott személyes azonosító okmányainak /személyi igazolvány, lakcímkártya/ fénymásolata) benyújtásával.

Ügyfélportálon történő tranzakciós jogosultság igénylés menete: 

Az emelt szintű jogosultság egy szerződést kiválasztva az “Ügyintézés” menüpontban igényelhető.

A szükséges dokumentumok az “Ügyféldokumentumok feltöltése” almenüpontot kiválasztva az alábbi beállításokkal tölthetők fel: Dokumentumcsoport: jogosultság igénylése, Dokumentumtípus: Tranzakciós jogosultság.

Feltöltendő dokumentumok: kitöltött és aláírt regisztrációs nyilatkozat, valamint a személyi azonosító okmányok fénymásolata(i)

A feltöltött dokumentumok ellenőrzése után ügyfeleinket e-mailben tájékoztatjuk kérelmük elbírálásáról. Amennyiben az azonosítási folyamat sikerrel zárul, ügyfelünk jogosultsági szintjét késedelem nélkül módosítjuk a magasabb szintre. 

Papíralapú regisztráció

A regisztrációhoz szükséges “megállapodás a SIGNAL Ügyfélportál használatára” dokumentumot kitöltve, eredeti aláírással ellátva kérjük postai úton juttassa el a biztosító ügyfélszolgálatára: 

SIGNAL IDUNA Biztosító Zrt.

Budapest

Pf. 260.

1519

A SIGNAL Ügyfélportál rendszer szolgáltatásai a regisztrációs megállapodás Szolgáltatóhoz történő beérkezését követő 3. munkanapon aktiválódnak. A belépéshez szükséges felhasználó- nevet a Szolgáltató e-mailben küldi a megállapodásban szereplő, a Felhasználó által megadott e-mail címre.

A belépéshez szükséges jelszót a Szolgáltató SMS üzenetként küldi a megállapodásban szereplő, a Felhasználó által megadott mobiltelefonszámra. Tájékoztatjuk továbbá, hogy az aktiválási folyamat csak abban az esetben indul el, ha a regisztrálni kívánt szerződés kötvényesítése a rendszerben megtörtént.