A szerződéskötést követően javasoljuk kezdje el használni a CIG Pannónia biztosító ügyfélportálját, melyen egy kattintással megtalálhat minden fontos információt, valamint számos ügyet kényelmesen elintézhet.

FONTOS: Miután a biztosító erről értesítést küld kérjük vegye át elektronikus kötvényét, melyet az ügyfélportálon keresztül két kattintással kényelmesen megtehet.

A portál elérhetősége: https://portal.cig.eu/

Hogyan tud belépni? 

A CIG Ügyfélportáljához tartozó felhasználónevét automatikusan a rendszerben rögzített e-mail címére küldte meg a pénzintézet, míg a jelszavát telefonszámára SMS formátumban kellett megkapnia, a szerződéskötéssel egy időben. 

Mi a teendő, ha a fenti adatokkal nem tud bejelentkezni, vagy ha nem találja az SMS-t /e-mailt? 

Kérjük hívja a CIG Pannónia ügyfélszolgálatát, ahol a beazonosítást követően új felhasználónevet és jelszót generálnak önnek. A gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk készítse elő szerződésének 10 jegyű kötvényszámát!

CIG Pannónia ügyfélszolgálat: +36 1 5 100 200   

Milyen szolgáltatások érhetőek el a Pannónia Ügyfélportálon?

  • Életbiztosítási kötvények: papír formátum helyett, elektronikus formában veheti át ill. kezelheti kötvényeit.
  • e-Kommunikáció: postai levelek helyett ön bármikor kényelmesen, gyorsan, ráadásul környezetbarát módon megnézheti a szerződésével kapcsolatos információkat!
  • Dokumentumok: megnézheti biztosítási szerződésével kapcsolatos dokumentumait, a szerződés minden fontos adatát
  • Eszközalap váltás: befektetési egységhez kötött biztosítási szerződéseken eszközalap váltás már online is végrehajtható.
  • Naprekész díjfizetési információt kaphat egy kattintással
  • Folyamatban lévő kárügyintézések követése 

Az Ügyfélportál használatáról az alábbi linken talál egy rövid videót: 

Felhívjuk figyelmét, hogy adatainak biztonsága érdekében a első belépés alkalmával változtassa meg jelszavát!