Nem szeretne személyes találkozót? Tanácsadásunk már online is elérhető! Tudnivalók

Velünk élmény a pénzügyi tanácsadás!

Ismerje meg a GRANTIS tanácsadási folyamatának 4 lépését!

1. Jelzi felénk, hogy pénzügyi tanácsadásra van szüksége.

Nem toborzunk ügyfeleket telefonon – az érdeklődők maguktól fordulnak hozzánk.

A legtöbben a közösségi médiában és az internetes keresőkben
találkoznak anyagainkkal (cikkek, videók, tévészereplések).

Mások ismerősi, baráti körből hallanak rólunk,
és személyes ajánlás miatt kérnek tőlünk tanácsadást.

 

Azután hívunk fel valakit, hogy a weblapjaink
egyikén leadta igényét egy tanácsadásra.

2. Pénzügyi tanácsadónk felhívja Önt, hogy megbeszéljék a részleteket.

Miután leadta a jelentkezést, a rendszer hozzárendeli Önt egy tanácsadónkhoz, aki azon lesz, hogy minél előbb felvegye Önnel a kapcsolatot.

Tanácsadónk megismerkedik az Ön elképzeléseivel, igényeivel, illetve válaszol a felmerülő kérdésekre.

Ezután leegyeztet Önnel egy személyes találkozót, vagy igény szerint visszahívást is kérhet, ha még összegyűjtené a kérdéseit.

3. Tanácsadónk részletes kalkulációkkal érkezik a személyes találkozóra.

A személyes találkozó több helyen is történhet: az Oktogon melletti irodánkban Budapesten, egy kávézóban vagy akár az Ön otthonában is.

Tanácsadóink igény esetén az ország teljes területén házhoz mennek.

Az előzetes egyeztetések alapján tanácsadónk a kalkulátoraink segítségével átfésüli a Magyarországon elérhető ajánlatok többségét, és kilistázza a legjobb megoldási lehetőségeket. Ezeket tovább szűkíti ügyfelünk személyes élethelyzete és egyéni elvárásai alapján.

A tanácsadásra 3-5 ajánlott opcióval érkezik. Alapos számításokkal támasztja alá, miért ezeket javasolja.

Az előnyök mellett az apróbetűs részekre is felhívja a figyelmet, valamint a potenciális állami támogatások igénybe vételére is buzdít.

A döntés joga ügyfelünké. Nem muszáj helyben döntést hoznia, kérhet egy második találkozót is, ha gondolkodási időre van szüksége.

Grantis

4. A szerződés végéig támogatást nyújtunk.

A GRANTIS-nál nem feledkezünk meg ügyfeleinkről a szerződés megkötése után sem. A közös munka akkor tud eredményes lenni, ha kapcsolatban maradunk.

Ügyfeleink bármikor elérnek minket telefonon vagy emailben, ha kérdésük van.

Továbbá:

  • átvállalunk minden adminisztratív terhet,
  • tartjuk a kapcsolatot a pénzügyi szolgáltatókkal, akiknél ügyfeleink érdekeit érvényesítjük,
  • az ügyfélszolgálatunk félévente-évente felhív minden meglévő ügyfelet az elégedettségük felől érdeklődve,
  • tanácsadóink szintén tartós kapcsolatban maradnak ügyfeleikkel (időnként felhívják őket, esetleg el is látogatnak hozzájuk),
  • informatív, csak ügyfeleink számára elérhető hírlevelet küldünk kéthavonta egyszer.

Rólunk

A GRANTIS pénzügyi tanácsadó céget két, a tanácsadói szakmából kiábrándult fiatal alapította 2014-ben. Magyarországon először olyan szolgáltatást indítottak, ami valóban a magyar családok és az itthoni vállalkozások érdekeit tekinti elsődlegesnek, ahol a jutalék helyett fontosabb, hogy az ügyfél az ár-érték arányban legjobb ajánlatot kapja pénzintézettől függetlenül. A cégre az Eurorisk Kft. is felfigyelt: a független biztosítási piac ’93 óta megkerülhetetlen szereplője befektetőként szállt be a vállalkozásba.

Tanácsadók
Sztorink
Médiamegjelenések

Ők már tudják, milyen a tanácsadásunk:

Tímea Balogh
Tímea Balogh
2 hónapja
2 hónapja
Péter Tóth
Péter Tóth
2 hónapja
A saját, és a fiam részére szerettünk volna valamilyen megtakarítási formát. Kiszer Norbert lett a tanácsadónk. Udvarias, segítőkész, a megbeszélt időpontokban mindig pontosan megjelent. Szakmai felkészültsége szerintem kiváló. Volt sok kérdésünk, mindenre érthető pontos választ kaptunk, ezért kicsit elhúzódott a szerződéskötés. Ami kifejezetten pozitív hatással volt ránk, hogy bár jelezte, hogy még másik ügyfélhez is mennie kell, egyszer sem nézte az óráját és nem siettetett minket. Sok sikert kívánunk a továbbiakban. Szívből ajánljuk mindenkinek. (Translated by Google) We wanted some form of savings for myself and my son. Norbert Kiszer became our consultant. He was polite, helpful and always on time. I think my professional skills are excellent. We had a lot of questions, we got an understandable answer to everything, so it took a bit of time to sign the contract. What made us particularly positive was that even though he signaled that he had to go to another client, he never watched his watch or hurried us. We wish you every success in the future. We heartily recommend it to everyone.
Richárd Barát
Richárd Barát
2 hónapja
Gyors ügyintézés, segítőkész , profi kapcsolattartó. Csak ajánlani tudom. (Translated by Google) Quick administration, helpful, professional contact. I can only recommend.
Csilla Ványi
Csilla Ványi
2 hónapja
Nyugdíjcélú megtakarítási lehetőséget kerestem, így vettem fel a kapcsolatot ismerős ajánlására Fabó Ádámmal, a Grantis tanácsadójával. Ádám kedves, körültekintő, céltudatos segítségével sikerült megtalálni a számomra megfelelő lehetőséget. További sikereket kívánok Ádámnak és a Grantisnak! (Translated by Google) I was looking for a retirement savings opportunity, so I contacted Adam Fabó, a Grantis consultant, on a friend's recommendation. With the help of Adam's kind, careful, purposeful help I managed to find the right opportunity for me. I wish you more success with Adam and Grantis!
2 hónapja
Márti Sajben
Márti Sajben
2 hónapja
Felkészült szakemberrel volt szerencsém találkozni, aki a számomra legjobb és legoptimálisabb lehetőség kiválasztásában segített. Bátran ajánlom mindenkinek a GRANTIS csapatát!
Melinda Baranyi
Melinda Baranyi
2 hónapja
Köszönjük a segítséget. Az elvártakat maximálisan kielègítő szakmai kompetenciát. (Translated by Google) Thanks for the help. Professional competence to the extent required.
Zsolt Kun-Szabó
Zsolt Kun-Szabó
2 hónapja
Rendkívül rugalmas, felkészült, segítőkész csapat. Érzi az ember, hogy valóban figyenek rá és figyelembe veszik a kívánságait, elképzeléseit. Bárcsak minden szolgáltató így állna az ügyfelekhez. Gratulálok és köszönöm ! (Translated by Google) Extremely flexible, prepared, helpful team. One feels that they are really aware of them and take into account their wishes and ideas. I wish all the service providers would stand up to their customers. Congratulations and thank you!
László Horváth
László Horváth
2 hónapja
Nyugdíjmegtakarítás miatt szerettem volna bővebb információt megtudni, és miután a google-ban rákerestem a "nyugdíjmegtakarítás" szóra, azonnal feldobta a Grantis weboldalát. Nagyon jól szerkesztett internetes oldal, ahol célirányosan az ember szinte minden kérdésére választ kap, de azért személyes tanácsadásra is szükségem volt, hogy a különböző ajánlatokat össze tudjam hasonlítani egy szakember segítségével. A tanácsadó nagyon segítőkész volt, nem próbált meg semmit sem rámsózni, profi igényfelmérés utána a lehetőségeket felvázolta és végül segített kiválasztani a számomra legjobbnak vélt ajánlatot, így meg is kötöttük a szerződést. Ezt követően is bármi kérdésem volt, mindig készségesen állt rendelkezésemre, szóval a kezdeti félelmem, hogy esetleg magamra leszek hagyatva, szerencsére tévesnek bizonyult. Mindenkinek csak ajánlani tudom a szolgáltatásukat, mert valóban nagy hangsúlyt fektetnek az ügyfél elégedettségre és hosszú távon elkötelezettek ügyfeleik irányába. Ráadásul bármi technikai jellegű kérdés felmerül, abban is tudnak segíteni (pl. adatmódosítás miatt felveszik a kapcsolatot a biztosítóval), és a többi közvetítővel ellentétben ők nem indítanak hideg hívást, ami szintén szimpatikus volt számomra.