Velünk ilyen egy pénzügyi tanácsadás
Velünk élmény a pénzügyi tanácsadás!
Ismerje meg a GRANTIS tanácsadási folyamatának 4 lépését!
1. Jelzi felénk, hogy pénzügyi tanácsadásra van szüksége.
Nem toborzunk ügyfeleket telefonon – az érdeklődők maguktól fordulnak hozzánk.
A legtöbben a közösségi médiában és az internetes keresőkben
találkoznak anyagainkkal (cikkek, videók, tévészereplések).
Mások ismerősi, baráti körből hallanak rólunk,
és személyes ajánlás miatt kérnek tőlünk tanácsadást.
Azután hívunk fel valakit, hogy a weblapjaink
egyikén leadta igényét egy tanácsadásra.
2. Pénzügyi tanácsadónk felhívja Önt, hogy megbeszéljék a részleteket.
Miután leadta a jelentkezést, a rendszer hozzárendeli Önt egy tanácsadónkhoz, aki azon lesz, hogy minél előbb felvegye Önnel a kapcsolatot.
Tanácsadónk megismerkedik az Ön elképzeléseivel, igényeivel, illetve válaszol a felmerülő kérdésekre.
Ezután leegyeztet Önnel egy személyes találkozót, vagy igény szerint visszahívást is kérhet, ha még összegyűjtené a kérdéseit.
3. Tanácsadónk részletes kalkulációkkal érkezik a személyes találkozóra.
A személyes találkozó több helyen is történhet: az Oktogon melletti irodánkban Budapesten, egy kávézóban vagy akár az Ön otthonában is.
Tanácsadóink igény esetén az ország teljes területén házhoz mennek.
Az előzetes egyeztetések alapján tanácsadónk a kalkulátoraink segítségével átfésüli a Magyarországon elérhető ajánlatok többségét, és kilistázza a legjobb megoldási lehetőségeket. Ezeket tovább szűkíti ügyfelünk személyes élethelyzete és egyéni elvárásai alapján.
A tanácsadásra 3-5 ajánlott opcióval érkezik. Alapos számításokkal támasztja alá, miért ezeket javasolja.
Az előnyök mellett az apróbetűs részekre is felhívja a figyelmet, valamint a potenciális állami támogatások igénybe vételére is buzdít.
A döntés joga ügyfelünké. Nem muszáj helyben döntést hoznia, kérhet egy második találkozót is, ha gondolkodási időre van szüksége.

4. A szerződés végéig támogatást nyújtunk.
A GRANTIS-nál nem feledkezünk meg ügyfeleinkről a szerződés megkötése után sem. A közös munka akkor tud eredményes lenni, ha kapcsolatban maradunk.
Ügyfeleink bármikor elérnek minket telefonon vagy emailben, ha kérdésük van.
Továbbá:
- átvállalunk minden adminisztratív terhet,
- tartjuk a kapcsolatot a pénzügyi szolgáltatókkal, akiknél ügyfeleink érdekeit érvényesítjük,
- az ügyfélszolgálatunk félévente-évente felhív minden meglévő ügyfelet az elégedettségük felől érdeklődve,
- tanácsadóink szintén tartós kapcsolatban maradnak ügyfeleikkel (időnként felhívják őket, esetleg el is látogatnak hozzájuk),
- informatív, csak ügyfeleink számára elérhető hírlevelet küldünk kéthavonta egyszer.
Rólunk
A GRANTIS pénzügyi tanácsadó céget két, a tanácsadói szakmából kiábrándult fiatal alapította 2014-ben. Magyarországon először olyan szolgáltatást indítottak, ami valóban a magyar családok és az itthoni vállalkozások érdekeit tekinti elsődlegesnek, ahol a jutalék helyett fontosabb, hogy az ügyfél az ár-érték arányban legjobb ajánlatot kapja pénzintézettől függetlenül. A cégre az Eurorisk Kft. is felfigyelt: a független biztosítási piac ’93 óta megkerülhetetlen szereplője befektetőként szállt be a vállalkozásba.

Ők már tudják, milyen a tanácsadásunk:
Legfrissebb médiamegjelenéseink: