Nem szeretne személyes találkozót? Tanácsadásunk már online is elérhető! Tudnivalók

Jelentkezz hozzánk junior content managernek!

Pénzügyi tanácsadással foglalkozó
cégünk junior content managert keres
budapesti irodájába.

Leírtunk minden fontos infót,
amit tudnod kell a pozícióról.

A részletekért görgess lejjebb!

Kik vagyunk?

Grantis Hungary Zrt. pénzügyi tanácsadással foglalkozik. Cégünket két egykori tanácsadó alapította 2014-ben azzal a céllal, hogy meghonosítsák Magyarországon az őszinte, független és szakmai alapokon nyugvó pénzügyi tanácsadást.

A Grantis egy tízfős marketingcsapatot alkalmaz, akiknek a feladata, hogy frappáns hirdetéseket, ütős blogposztokat, tartalmas videókat gyártsanak, a tanácsadókat hozzásegítsék a tévészereplésekhez, a sajtóközlemények eljussanak a médiába, és hogy meglévő ügyfelek is elégedettek legyenek.

Ennek – az egyébként átlagban késő huszonéves – csapatnak szeretnénk, ha a részese lennél, és segítenél nekünk a tartalomgyártásban és a marketinges akcióinkban.

Mi lenne a feladatod?

  • közösségi felületek frissítése (pl. képek kiposztolása valamilyen kísérőszöveggel, amit te írsz meg hozzá)
  • social mediás posztokhoz anyaggyűjtés (téma, idézet, infografika stb. keresése)
  • sajtószereplések feltöltése a weblapra
  • blogbejegyzések feltöltése a weblapra
  • stockfotók keresése, átméretezése cikkekhez
  • hírlevél megírása
  • adattáblák, SEO-szövegek frissítése
  • kommentmoderálás

Amiben még kellhet a segítséged:

  • weblap / landing szövegezése
  • blogbejegyzés írása
  • sajtóközlemény megírása

Előny (de nem elvárás), ha ezekben is van tapasztalatod:

  • dolgoztál már marketinges területen legalább egy évet,
  • kezeltél Facebook- és Instagram-oldalakat,
  • használtál WordPresst,
  • használtál projektmenedzselő alkalmazást (Asana, Trello stb.)

Ilyen jelentkezőket keresünk

Tudj helyesen írni! A helyesírás és a nyelvhelyesség elengedhetetlen, ha publikus felületekre posztolsz. Tudod, hova kell kitenni a vesszőt, mikor kell kötőjel vagy nagybetű, és azt is tudod, milyen magyartalan, modoros kifejezéseket érdemes elkerülni. Mondjuk nem írsz olyat, hogy “az igazság kimondásra kerülése”.

Legyen stílusérzéked! Könnyen elsajátítod azt a stílust, ami a cég brandjébe illik; a tartalomhoz választod a formát. Ha fiatalokhoz szólsz, tudsz lazábban fogalmazni, de azt is tudod, hogyan szólítsd meg az idősebb korosztályt. Tudod, milyen témák és kifejezések kerülendők a közösségi média felületein. Tudsz diplomatikusan fogalmazni látványos bullshit nélkül. 🙂

Nem baj, ha nem értesz a pénzügyekhez, de akarj érteni hozzá annyira, amennyire a marketinges feladataid elvégzéséhez szükséges. Ehhez minden támogatást megadunk.

Kreatív ember vagy. Akkor tudsz nálunk érvényesülni, ha megvan a kreativitásod ahhoz, hogy kattintékony címeket, figyelemfelkeltő reklámszövegeket és egyéb ötletes koncepciókat tudj kitalálni. Vannak önálló ötleteid, és szeretsz azon agyalni, hogyan lehetne egy mondat még frappánsabb.

Tudsz rendszerben gondolkodni. A kreatív emberek sokszor nem szeretik a megkötéseket, ugyanakkor az a tapasztalatunk, hogy ez a szakma megkövetel némi precizitást. Általában többen dolgozunk egy projekten, ami közben a cégvezetéssel is aktív kapcsolatot tartunk, így muszáj a folyamatokat lekövethetően vezetni, hogy mindenki képben legyen azzal, hol tartunk éppen.

Nem őrülsz bele, ha egy-két délelőttöd adatok feltöltésével telik. A marketing nem mindig izgalmas. Időnként azzal telik a mi munkánk is, hogy egyik helyről másoljuk át az adatokat a másikba, például ha hirdetéseket töltünk fel. El kell fogadnod, hogy az ilyen jellegű munkákat sem lehet megspórolni. De ha elkészülsz ezekkel, még mindig lesz időd feltalálni a spanyolviaszt. 🙂

Nem okoz gondot az önálló munkavégzés. Természetesen betanítunk, és átadjuk neked a tevékenységünkre jellemző alapokat, viszont az a cél, hogy magadtól is el tudj végezni munkafolyamatokat. Nem szeretnénk fölötted állni, hogy lássuk, dolgozol-e. A rendszeres home office-ok miatt erre lehetőségünk sincs, és nekünk amúgy is csak az a fontos, hogy rád bízhassunk feladatokat, tudva, hogy azok kész lesznek határidőre.

Ilyen jelentkezőket keresünk

Amit még tudnod kell a pozícióról:

  • Napi 8 órás munkáról van szó, amit hol otthonról, hol Budapesten, az Oktogon melletti irodánkban kell elvégezned.
  • Nem kell számlaképesnek vagy KATA-s egyéni vállalkozónak lenned, mivel bejelentett alkalmazottunk leszel.
  • A munkaeszközöket biztosítjuk (PC vagy laptop).
  • Munkatapasztalat: 1-3 év marketinges és/vagy szövegírói tapasztalatot várunk el.

Amire nálunk számíthatsz:

  • Belvárosi irodánkat könnyű megközelíteni, mert a Paulay Ede utcában, az Oktogon mellett található (ez tehát a munkavégzés helye is egyben).
  • A szomszédos Liszt Ferenc téren és Nagymező utcában nagyjából 10-féle ebédmenü közül választhatsz (Menza, Hokedli és társai).
  • Rendszeres home office lehetőség.
  • Nemcsak fiatalosak, hanem tényleg fiatalok vagyunk. Az átlagéletkorunk 30 körül lehet, sőt a marketingosztályon a huszonévesek vannak többségben.
  • Időnként elmegyünk csapatépítőzni, ami hol egy balatoni hétvégét jelent, hol csak egy munka utáni sörözést, társasjátékot, VR-t, szabadulószobát…
  • Az iroda udvarában japánkert és kerti tó található (teknősökkel!!). A tetőn céges bulikat, grillezéseket szoktunk tartani, vagy csak szimplán kiülünk munkaidő után beszélgetni.
  • közösségi terünkben időnként filmvetítéseket tartunk.
  • Belső képzéseket biztosítunk, amik lehetnek szakmai kurzusok, de ugyanígy más készségeket is fejleszthetnek (pl. előadástechnika).
Amire nálunk számíthatsz:

A határidő lezárult

Nem fogadunk több jelentkezést.