Téged keresünk: Ügyfélszolgálati munkatárs (Budapest) – Grantis

Jelentkezem
  1. Kik vagyunk és miért van rád szükségünk?

    Dinamikusan fejlődő, 2014 óta a magyar független pénzügyi tanácsadói piac innovatív csillagaként számontartott cége vagyunk. Célunk, hogy etikusan, magas szakmaisággal, online folyamatokkal erősen megtámogatva juttassuk el ügyfeleinknek a legkülönfélébb biztosítási és pénzügyi megoldásokat. Nyugdíjmegtakarítások, gyermek előtakarékosságok, életbiztosítások, egészségbiztosítások szakértőjeként ismer minket a média. Víziónk, hogy nem a legnagyobbak, hanem a legjobbak legyünk szakmánkban.

    Értékesítés-orientált szervezetként két fő terület meghatározó nálunk:

    • Az online jelenlétünk, ugyanis abban hiszünk, hogy 2022-ben, az interneten biztosítási termékek iránt érdeklődők számára nekünk kell a leghitelesebb tartalmakat készítenünk.
    • Tanácsadó kollégáink, akik az ügyfeleink igényeit szolgálják ki, ténylegesen csak a tanácsadással foglalkozzanak és ne kelljen vesződniük olyan adminisztrációs terhekkel, amelyek nem illeszkednek a kompetenciájukhoz.

    Az ügyfélszolgálat biztosítja, hogy minden ügyfelünk precíz, gyors választ kapjon, ha kérdése van, a tanácsadóink meghosszabbított kezeként adminisztratív feladatokat lásson el az ügyfelek irányába és új üzleti lehetőségeket tárjon fel aktívan tartva a kapcsolatot ügyfélkörünkkel. Mivel az ügyfélszolgálatunk cégünk hangja, így a legfontosabb, hogy mind a tanácsadóink, mind pedig ügyfeleink felé lenyűgöző szolgáltatást nyújtsunk.

    Lehet, hogy épp Te vagy a mi emberünk!

  2. Mi lesz a feladatod?

    • bejövő hívásaink fogadása
    • tanácsadóink adminisztrációs és ügyfélkapcsolati háttértámogatása telefonon, crm-en, e-mail-en keresztül
    • egyedi igények felmérése, felmerülő kérdések proaktív kezelése
    • aktív kommunikáció ügyfeleinkkel és biztosítókkal
    • a csapat munkájának támogatása a területekkel való szoros együttműködésben
  3. Te vagy a mi emberünk ha...

    • fontos neked, hogy a munkáddal értéket teremts
    • ügyfélorientált személyiség vagy
    • szereted az embereket és erősséged a kommunikáció
    • bírod a pörgést, de értékeled, ha a magánéletedre is marad időd
    • pontosan adminisztrálsz és igényes vagy a munkádra
    • hajlandó vagy önállóan dolgozni akkor is, ha nem áll a főnök a hátad mögött
    • problémák helyett kihívásokat látsz, amiket képes vagy kreatívan megoldani
    • rendelkezel felhasználói szintű informatikai ismeretekkel (nem jelent gondot az Outlook, Word és Excel használata)
    • pozitívan állsz a munkához és elfogadod az építő javaslatokat
    • minimum középfokú végzettséggel rendelkezel
    • feldob az ügyfelek pozitív visszajelzése
    • hosszú távon el tudod képzelni magad egy jó csapatban
  4. Előny, ha...

    • van már tapasztalatod a telefonos ügyfélszolgálat terén
    • dolgoztál már biztosítónál, bankban, esetleg pénzügyi tanácsadóként
  5. Mit kell még tudnod a pozícióról?

    • napi 8 órás munkáról van szó, amit helyben kell végezni
    • nincs hideghívás, leginkább meglévő ügyfelekkel tartod majd a kapcsolatot
  6. Amit nyújtunk

     

    • Korrekt bérezés
    • Jó hangulatú, fiatalos légkör
    • Nyitott fülek az új ötletekre
    • Modern iroda a város szívében
    • Új kihívások, továbbképzések, fejlődési lehetőség
  7. Mit kell tudni a cégről?

    Irodánk a Paulay Ede utcában, az Oktogon mellett található (ez tehát a munkavégzés helye is egyben), vagyis nagyon könnyen megközelíthető. Az iroda udvarában japánkert és kerti tó található, amiben békés teknősök úszkálnak, a tetőn céges bulikat, grillezéseket szoktunk tartani, vagy csak szimplán kiülünk munkaidő után beszélgetni.

Jelentkezz most!

Ha tetszik, amit kínálunk, akkor add le jelentkezésed és ha szimpatikusnak találunk, akkor hamarosan keresni fogunk Téged a megadott elérhetőségeiden.