Te leszel az Állománykezelési koordinátorunk? (Budapest) – GRANTIS

Segíts, hogy ügyfeleink elismerően csettintsenek! Keressük szuperhatékony új munkatársunkat modern, budapesti irodánkba, központi helyszínen.

  1. Kik vagyunk és miért van rád szükségünk?

    Dinamikusan fejlődő, 2014 óta a magyar független pénzügyi tanácsadói piac innovatív csillagaként számontartott cége vagyunk. Célunk, hogy etikusan, magas szakmaisággal, online folyamatokkal erősen megtámogatva juttassuk el ügyfeleinknek a legkülönfélébb biztosítási és pénzügyi megoldásokat. Nyugdíjmegtakarítások, gyermek előtakarékosságok, életbiztosítások, egészségbiztosítások szakértőjeként ismer minket a média. Víziónk, hogy nem a legnagyobbak, hanem a legjobbak legyünk szakmánkban.

    Értékesítés-orientált szervezetként két fő terület meghatározó nálunk:

    • Az online jelenlétünk, ugyanis abban hiszünk, hogy 2022-ben, az interneten biztosítási termékek iránt érdeklődők számára nekünk kell a leghitelesebb tartalmakat készítenünk.
    • Tanácsadó kollégáink, akiknek támogatást nyújtunk az adminisztrációban, hogy kizárólag a tanácsadással foglalkozhassanak.

    Az ügyvitel – ahol állománykezelési koordinátorként segítheted majd a munkánkat – biztosítja, hogy minden ügyfelünk szerződése precízen és a lehető leggyorsabban rögzítve legyen, így a leghamarabb indulhasson a megtakarítás és az öngondoskodás. A tanácsadóink meghosszabbított kezeként adminisztratív feladatokat látsz majd el az ügyfelek és a pénzintézetek között. Gyakorlatilag az állománykezelési koordinátor és az ügyvitel azok a fogaskerekek, amik a motorháztető alatt hajtják a versenyautót!

    Classic Car GIF by Mecanicus - Find & Share on GIPHY

  2. Amit kérünk majd Tőled

    • Vedd át a biztosítási és pénztári szerződéseket, dolgozd fel és archiváld azokat
    • Kezeld a hiánypótlásokat
    • Tartsd a kapcsolatot a partnereinkkel személyesen, e-mailen és telefonon
    • Kezeld a belső- és partneri rendszereket és segíts be az egyéb adminisztrációs feladatok ellátásában
    • Légy tudatos a pontos határidők kezelésében
  3. Te vagy a mi emberünk, ha...

    • pontosan adminisztrálsz és igényes vagy a munkádra
    • hajlandó vagy önállóan dolgozni akkor is, ha nem áll a főnök a hátad mögött
    • problémák helyett kihívásokat látsz, amiket meg akarsz oldani
    • rendelkezel felhasználói szintű informatikai ismeretekkel (nem jelent gondot az Outlook, Word és Excel használata)
    • pozitívan állsz a munkához és elfogadod az építő javaslatokat
    • minimum középfokú végzettséggel rendelkezel
    • hosszú távon el tudod képzelni magad egy jó csapatban
  4. Nagyon örülünk, ha ez kis plusz megvan benned:

    • Szereztél tapasztalatot pénzügyi/biztosítási területen
    • esetleg rendelkezel független biztosításközvetítői hatósági vizsgával
  5. Mit kell még tudnod a pozícióról és mit adunk mi?

    • Napi 8 órás munkáról van szó
    • Bejelentett, alkalmazotti jogviszonyod lesz
    • Irodai munkavégzés az Oktogonhoz közeli irodánkban, ahol vannak például teknősök a japánkertben, olasz kézműves kávé, gyümölcs, (a teknősöket már említettem?) és időszakos kedvességek.
    • Hosszú távra tervezünk veled, ezért a mi a célunk is a szakmai fejlődésed. Hajlítsuk együtt a tanulási és tapasztalati görbét!
    • Szakmailag kiemelkedő, szuper kollégák, akik mindig a legjobbra törekszenek, de nem robotok (mi is elmegyünk a gyerekért az oviba, a mi kutyánk is volt beteg és nekünk is volt már rossz napunk).
    • Rendszeres közös események: sportnapok, társasozás (itt vannak a legnagyobb Dixit- és Bang-bajnokok), buli a tetőn, munka utáni kikapcs.
  6. Jobban megismernél minket? Jelentkezz!

    Tetszett, amit olvastál és láttál rólunk? Úgy érzed, megvan benned, amire nekünk szükségünk van? Jelentkezz akkor egy fényképest önéletrajzzal és nettó bérigény megjelölésével a koordinator-karrier@grantis.hu címen!