Te leszel az Állománykezelési koordinátorunk? (Budapest) – GRANTIS
Segíts, hogy ügyfeleink elismerően csettintsenek! Keressük szuperhatékony új munkatársunkat modern, budapesti irodánkba, központi helyszínen.
-
Kik vagyunk és miért van rád szükségünk?
Dinamikusan fejlődő, 2014 óta a magyar független pénzügyi tanácsadói piac innovatív csillagaként számontartott cége vagyunk. Célunk, hogy etikusan, magas szakmaisággal, online folyamatokkal erősen megtámogatva juttassuk el ügyfeleinknek a legkülönfélébb biztosítási és pénzügyi megoldásokat. Nyugdíjmegtakarítások, gyermek előtakarékosságok, életbiztosítások, egészségbiztosítások szakértőjeként ismer minket a média. Víziónk, hogy nem a legnagyobbak, hanem a legjobbak legyünk szakmánkban.
Értékesítés-orientált szervezetként két fő terület meghatározó nálunk:
- Az online jelenlétünk, ugyanis abban hiszünk, hogy 2022-ben, az interneten biztosítási termékek iránt érdeklődők számára nekünk kell a leghitelesebb tartalmakat készítenünk.
- Tanácsadó kollégáink, akiknek támogatást nyújtunk az adminisztrációban, hogy kizárólag a tanácsadással foglalkozhassanak.
Az ügyvitel – ahol állománykezelési koordinátorként segítheted majd a munkánkat – biztosítja, hogy minden ügyfelünk szerződése precízen és a lehető leggyorsabban rögzítve legyen, így a leghamarabb indulhasson a megtakarítás és az öngondoskodás. A tanácsadóink meghosszabbított kezeként adminisztratív feladatokat látsz majd el az ügyfelek és a pénzintézetek között. Gyakorlatilag az állománykezelési koordinátor és az ügyvitel azok a fogaskerekek, amik a motorháztető alatt hajtják a versenyautót!
-
Amit kérünk majd Tőled
- Vedd át a biztosítási és pénztári szerződéseket, dolgozd fel és archiváld azokat
- Kezeld a hiánypótlásokat
- Tartsd a kapcsolatot a partnereinkkel személyesen, e-mailen és telefonon
- Kezeld a belső- és partneri rendszereket és segíts be az egyéb adminisztrációs feladatok ellátásában
- Légy tudatos a pontos határidők kezelésében
-
Te vagy a mi emberünk, ha...
- pontosan adminisztrálsz és igényes vagy a munkádra
- hajlandó vagy önállóan dolgozni akkor is, ha nem áll a főnök a hátad mögött
- problémák helyett kihívásokat látsz, amiket meg akarsz oldani
- rendelkezel felhasználói szintű informatikai ismeretekkel (nem jelent gondot az Outlook, Word és Excel használata)
- pozitívan állsz a munkához és elfogadod az építő javaslatokat
- minimum középfokú végzettséggel rendelkezel
- hosszú távon el tudod képzelni magad egy jó csapatban
-
Nagyon örülünk, ha ez kis plusz megvan benned:
- Szereztél tapasztalatot pénzügyi/biztosítási területen
- esetleg rendelkezel független biztosításközvetítői hatósági vizsgával
-
Mit kell még tudnod a pozícióról és mit adunk mi?
- Napi 8 órás munkáról van szó
- Bejelentett, alkalmazotti jogviszonyod lesz
- Irodai munkavégzés az Oktogonhoz közeli irodánkban, ahol vannak például teknősök a japánkertben, olasz kézműves kávé, gyümölcs, (a teknősöket már említettem?) és időszakos kedvességek.
- Hosszú távra tervezünk veled, ezért a mi a célunk is a szakmai fejlődésed. Hajlítsuk együtt a tanulási és tapasztalati görbét!
- Szakmailag kiemelkedő, szuper kollégák, akik mindig a legjobbra törekszenek, de nem robotok (mi is elmegyünk a gyerekért az oviba, a mi kutyánk is volt beteg és nekünk is volt már rossz napunk).
- Rendszeres közös események: sportnapok, társasozás (itt vannak a legnagyobb Dixit- és Bang-bajnokok), buli a tetőn, munka utáni kikapcs.
-
Jobban megismernél minket? Jelentkezz!
Tetszett, amit olvastál és láttál rólunk? Úgy érzed, megvan benned, amire nekünk szükségünk van? Jelentkezz akkor egy fényképest önéletrajzzal és nettó bérigény megjelölésével a koordinator-karrier@grantis.
hu címen!