Nem szeretne személyes találkozót? Tanácsadásunk már online is elérhető! Tudnivalók

Ne higgyen az emailben kiküldött ajánlatoknak!

 

A személyes igényfelmérés nélkül,
emailben elküldött konkrét ajánlatok illegálisak.

Olvasson tovább, és ismerje meg
ennek a gyakorlatnak a veszélyeit!

„Küldjön ajánlatot e-mailben, én majd választok!”

Rohanó világunkban teljesen jogos, ha Ön nem ér rá akárkivel találkozni, ezért amit csak lehet, az interneten keresztül intézne el. Egy kötelező gépjármű-biztosítást vagy utasbiztosítást meg is tud vásárolni közvetítő nélkül, mivel ott többé-kevésbé egyértelmű, hogy mit kap a pénzéért. Talán még a lakásbiztosítás szerződéses feltételein is el tud igazodni.

De egy komplex termék esetén, mint amilyen egy életbiztosítás, megtakarítás vagy egészségbiztosítás,

hatalmas veszély személyes felmérés nélkül megkapott, konkrét ajánlatra igent mondani.

Tőlünk legfeljebb előzetes kalkulációt kaphat, konkrét ajánlatot nem.

 

Soha nem fogjuk azt mondani személyes igényfelmérés nélkül, hogy XY ajánlat való Önnek.

Grantis

A Magyar Nemzeti Bank szigorúan tiltja

A Magyar Nemzeti Bank törvényben szigorúan tiltja, és meg is bünteti azokat a közvetítőket, akik e-mailben – azaz személyes igényfelmérés nélkül – adnak ajánlatot az ügyfeleiknek.

Miért? Mert az Ön jelenlegi élethelyzetének, elvárásainak és igényeinek ismeretének hiányában a közvetítő nem tud személyre szabott ajánlatot adni. Valószínű, hogy az ilyen értékesítőnek nem is az a célja, hogy a legjobb megoldást megtalálja, mivel nem az Ön érdekeit nézi, csupán eladni szeretne.

Döntés előtt tisztában kell lennie az alábbiakkal:

  • milyen hozamokra számíthat egy megtakarításnál?
  • milyen kórelőzményes kizárások vannak egy egészségbiztosításnál?
  • mik ellen véd az adott kockázati biztosítás?
  • milyen költségei lesznek?
  • mi van, ha nem tudja fizetni a megtakarítást?
  • mi történik, ha idő előtt szerződést bont?
  • milyen garanciák vannak a megtakarításnál?
  • mit tartalmaz az apróbetűs rész?

Készüljön fel arra, hogy ha hozamokra kíváncsi,

lesz, aki éves 8%-ot, valaki pedig 12%-ot fog ígérni ugyanarra a piaci termékre, miközben lehet, hogy egyik sem reális elvárás hosszú távon.

Melyiket választja majd 1 db emailes ajánlat alapján? Azt, amelyik többet ígér?
Hiba lenne ez alapján dönteni.

Ahogy egy egészségbiztosítást is hiba lenne kiválasztani, mielőtt nem mondták el Önnek az apróbetűs részeket (pl. kórelőzmények kizárása).

Veszélyes dönteni, amíg nem tudja a választ az alábbiakra:

  • Hogyan számolt a közvetítő?
  • Egyeztette a kalkulációt a terméket kínáló pénzügyi szolgáltatóval?

Ha az alábbiakra NEM a válasz, akkor csak egy etikátlan értékesítővel van dolga:

  • Megkérdezte Öntől valaki, hogy mekkora kockázatot és mennyi költséget vállal?
  • Elbeszélgetett Önnel a céljairól, és tudja azt, hogy mikor jár le az Ön hitele, mikor lesz iskolás a gyermeke, vagy mikor lesz szüksége pénzre?

Ha ezek a feltérképezések nem történtek meg – és emailben nem is történhetnek meg! –, akkor valójában senki nem mérte fel az Ön igényeit, így nem tud majd felelős döntést hozni.

Választana magának autót 1 db email alapján?

Aligha.

Előbb elolvasna néhány tesztet, megnézne pár összehasonlítást, szemügyre venné a konkrét autó állapotát (akár szakértőt is vinne magával), beleülne, kipróbálná, majd megfontolná, biztos azt a típust választja-e.

Mi ugyanezt szeretnénk megteremteni az Ön pénzügyeivel kapcsolatban:

  • hogy csak olyanba vágjon bele, ami 100%-ban Önnek való,
  • amelynek az előnyei mellett a hátrányait és a kockázatait is megismerte,
  • amelyet az Ön számai alapján hasonlítanak össze a többi konkurens termékkel,
  • és amellyel kapcsolatban semmit nem hallgatnak el Ön elől.

Tudta?

Tudta, hogy Magyarországon a minimum 20 évre tervezett megtakarítások nagy része az első 10 évben megszűnik? 

Az emberek sok esetben valójában nem is tudják pontosan, hogy mit írnak alá, mert a közvetítő csak annyi információt közöl velük a termékről, amennyi annak az eladásához szükséges.

Aztán telnek az évek, és lassan kiderül az igazság; a közvetítő közben már nem is dolgozik a cégnél, az ügyfél pedig teljesen jogosan elveszíti a bizalmát, és felmondja a szerződést.

Grantis

A GRANTIS-nál felelősséget vállalunk azért, hogy az Ön pénzügyi szerződése elérje a célját:

Saját fejlesztésű kalkulátorok

Kalkulátorainkat a biztosítótársaságok hitelesítik. Egy teljes állásban foglalkoztatott kollégánk csak a kalkulátorok fejlesztésével, valamint a piac folyamatos monitorozásával foglalkozik.

Saját ügyfélszolgálat

Saját ügyfélszolgálatunk van, akik nem új ügyfelek megtalálásával, hanem a meglévő ügyfelek támogatásával foglalkoznak, és ellenőrzik a tanácsadók munkáját. Ők mindig az Ön rendelkezésére állnak, ha kérdése lenne.

Etikus tanácsadók

Tanácsadóink minden esetben csak a precíz és mindenre kiterjedő személyes igényfelmérés után fognak ajánlatot adni. Egyrészt betartjuk a szabályokat és a törvényeket, másrészt az ügyfeleink hosszú távú elégedettsége mindennél fontosabb.

Emiatt Ön soha nem fog tőlünk konkrét ajánlatot kapni emailben, és óva is intjük azoktól a “tanácsadóktól”, akik az élethelyzetének pontos ismerete nélkül, a jogi szabályozást megkerülve tesznek ilyet.

Ők már jártak személyes tanácsadásunkon:

Péter Gálig
Péter Gálig
23napja
Pénzügyi téren járatlan, elfoglalt házaspárként fordultunk Ferenczi Rolandhoz életbiztosítás, megtakarítás és nyugdíjbiztosítás körében. Nehézkes időbeosztásunkat rendkívül rugalmasan és türelmesen kezelte, több alkalommal vidéki lakóhelyünkön volt a segítségünkre, feltételezem, hosszú utat megtéve. A pénzügyi termékek közötti eligazodásunkat professzionálisan, egyben közérthetően segítette, így e téren járatlan személyként is képesek voltunk – úgy vélem – megalapozott és megnyugtató döntést hozni. Az egyes ajánlatokat pártatlanul kezelte. Ferenczi Roland tevékenységét bátran ajánlom a pénzügyi, biztosítási, befektetési lehetőségeket keresők figyelmébe.
Szabolcs Handl
Szabolcs Handl
23napja
Attila Kocsis
Attila Kocsis
23napja
Pozsár László tanácsadó segítségével könnyedén megtaláltuk a nekünk leginkább megfelelő biztosítást. Gyors válaszidő, rugalmas ügyintézés. Csak ajánlani tudom!
Adrienn Balogh
Adrienn Balogh
24napja
Pozsár László tanácsadóval konzultáltam, hogy milyen pénzügyi lehetőségeim vannak még azokon túl amikkel jelenleg is rendelkezem. Találtunk is olyan szolgáltatást ami még hiányzott és szimpatikus is volt, ezért meg is kötöttük. Egy általános, ingyenes beszélgetésre mentem el, nem volt konkrét kérésem, de beszélgetésünk során Laci megtalálta azt amire még nyitott lehetek, a segítségével kiválasztottuk több szolgáltató közül azt az egyet ami az én igényeimnek megfelel. Tökéletesen elégedett vagyok szakmailag sem maradt bennem kérdés, és emberileg is egy nyitott, kedves emberhez volt szerencsém. Mindenképpen ajánlom és nagy valószínűséggel még én is visszatérek hozzá más termékkel kapcsolatban.
Zoltán Fent
Zoltán Fent
26napja
Fabó Ádám Képviselő közreműködésével kötöttem két biztosítást, mindennel maximálisan elégedett voltam.
Erika Jakab
Erika Jakab
1 hónapja
Ez itt nemcsak a reklám helye! Több annál!! Nyugdíj biztosítás/megtakarítás miatt tallózgattam az interneten, így akadtam a GRANTIS szimpatikus bemutatkozó oldalára. Azonnal éreztem, hogy ezt nekem találták ki. Nem volt bennem félelem, kifejezetten jó döntésnek tűnt nyomban a választás! Az első, Sipos Viktóriával való személyes találkozón kellemes környezet, finom kávé és barátságos légkör fogadott. Naprakész, széles látókőrű pénzügyi tanácsadót ismerhettem meg a személyében. Nemcsak az üzlet érdekli, hanem az ember is, aki mögötte van! Ettől lesz igazán személyre szabott az a termék, amit ajánl. Igényemre alakított, minőségi szolgáltatást kaptam tőle. Nem siettetett semmivel, hagyta, hogy a számomra előzetesen kiválasztott szerződéstervezetekből nyugodtan tudjak kedvemre mazsolázni. Végül mindent összevetve a harmadik megbeszélésünk alkalmával az általa javasolt termék mellett tettem le a voksom. Viktória, fiatal kora ellenére tapasztalt, ügyfél centrikus tanácsadónő. Maximálisan elégedett voltam és a későbbiekben is igényt tartok a segítségére. Ami miatt legfőképpen ajánlom a GRANTIS szolgáltatásait az az empatikus hozzáállása. Üdvözlettel: Cziczer Sándorné / Erika (Translated by Google) This is not just a place for advertising! More than that !! I was browsing the internet for pension insurance / savings, so I came across the sympathetic introduction page of GRANTIS. I immediately felt like this was invented for me. There was no fear in me, the choice seemed like a very good decision right away! The first personal meeting with Victoria Sipos was greeted by a pleasant environment, delicious coffee and a friendly atmosphere. I got to know an up-to-date, broad-minded financial advisor in person. Not only the business is interested, but also the person behind it! This will make your product really personalized. I received a quality service tailored to my needs. He was in no hurry, he let me feel free to pick raisins out of the pre-selected draft contracts for me. Finally, all in all, during our third discussion, I voted for the product he proposed. Victoria, an experienced, client-centric consultant despite her young age. I was maximally satisfied and will need your help later on. What I mainly recommend the services of GRANTIS is its empathic attitude. Yours sincerely, Sándorné Cziczer / Erika
Tímea Tarné Tóth
Tímea Tarné Tóth
1 hónapja
Nagyon elégedettek vagyunk a tájékoztatással és a biztosítási tanácsadással. Kosjár Kata tökéletes munkát végzett. Köszönjük (Translated by Google) We are very satisfied with the information and insurance advice. Kata Kosjár did a perfect job. Thank You
Ildikó Horváth
Ildikó Horváth
1 hónapja
Jablonszky László Úrral beszéltem biztosítás kötéssel kapcsolatban. Nagyon korrekt, intelligens, türelmes, szakmailag maximálisan felkészült, minden kérdésemre kimerítő választ adott! Máskor is hozzá fordulok a jövőben, ez biztos! Köszönöm ezúttal is a sok segítséget! (Translated by Google) I talked to Mr. László Jablonszky about insurance. Very correct, intelligent, patient, professionally maximally prepared, gave exhaustive answers to all my questions! I will turn to him at other times in the future, that's for sure! Thanks again for all the help!
Max Muster
Max Muster
1 hónapja
Kosjár Katalin ügyintéző segítségével kötöttem biztosítást. Katalin egy roppant udvarias, kedves és figyelmes hölgy, aki nagyon jól gondoskodik ügyfeleiről. Bármikor hívtam, volt ideje rám, ha pedig épp elfoglalt volt, később mindig visszahívott, vagy emailt küldött. Minden kérdésemet részletesen megválaszolta, sőt, további tippeket és tanácsokat is adott. Mindig lehetett rá számítani. Bárkinek szívből tudom ajánlani. (Translated by Google) I took out insurance with the help of administrator Katalin Kosjár. Katalin is a very polite, kind and attentive lady who takes very good care of her clients. Whenever I called, he had time for me, and if he was just busy, he always called me back later or sent me an email. He answered all my questions in detail and even gave me more tips and advice. You could always count on it. I can wholeheartedly recommend it to anyone.
Zoltán Rajowski
Zoltán Rajowski
1 hónapja
Kovácsik Tamás segített eligazodni a különböző egészségbiztosítási lehetőségek között. Részletes információkkal segítette a választásom. (Translated by Google) Tamás Kovácsik helped to find his way between the various health insurance options. He helped my choice with detailed information.

Rólunk

A GRANTIS pénzügyi tanácsadó céget két, a tanácsadói szakmából kiábrándult fiatal alapította 2014-ben. Magyarországon először olyan szolgáltatást indítottak, ami valóban a magyar családok és az itthoni vállalkozások érdekeit tekinti elsődlegesnek, ahol a jutalék helyett fontosabb, hogy az ügyfél az ár-érték arányban legjobb ajánlatot kapja pénzintézettől függetlenül. A cégre az Eurorisk Kft. is felfigyelt: a független biztosítási piac ’93 óta megkerülhetetlen szereplője befektetőként szállt be a vállalkozásba.

Tanácsadók
Sztorink
Médiamegjelenések