Ne higgyen az emailben kiküldött ajánlatoknak!

 

A személyes igényfelmérés nélkül,
emailben elküldött konkrét ajánlatok illegálisak.

Olvasson tovább, és ismerje meg
ennek a gyakorlatnak a veszélyeit!

„Küldjön ajánlatot e-mailben, én majd választok!”

Rohanó világunkban teljesen jogos, ha Ön nem ér rá akárkivel találkozni, ezért amit csak lehet, az interneten keresztül intézne el. Egy kötelező gépjármű-biztosítást vagy utasbiztosítást meg is tud vásárolni közvetítő nélkül, mivel ott többé-kevésbé egyértelmű, hogy mit kap a pénzéért. Talán még a lakásbiztosítás szerződéses feltételein is el tud igazodni.

De egy komplex termék esetén, mint amilyen egy életbiztosítás, megtakarítás vagy egészségbiztosítás,

hatalmas veszély személyes felmérés nélkül megkapott, konkrét ajánlatra igent mondani.

Tőlünk legfeljebb előzetes kalkulációt kaphat, konkrét ajánlatot nem.

 

Soha nem fogjuk azt mondani személyes igényfelmérés nélkül, hogy XY ajánlat való Önnek.

Grantis

A Magyar Nemzeti Bank szigorúan tiltja

A Magyar Nemzeti Bank törvényben szigorúan tiltja, és meg is bünteti azokat a közvetítőket, akik e-mailben – azaz személyes igényfelmérés nélkül – adnak ajánlatot az ügyfeleiknek.

Miért? Mert az Ön jelenlegi élethelyzetének, elvárásainak és igényeinek ismeretének hiányában a közvetítő nem tud személyre szabott ajánlatot adni. Valószínű, hogy az ilyen értékesítőnek nem is az a célja, hogy a legjobb megoldást megtalálja, mivel nem az Ön érdekeit nézi, csupán eladni szeretne.

Döntés előtt tisztában kell lennie az alábbiakkal:

  • milyen hozamokra számíthat egy megtakarításnál?
  • milyen kórelőzményes kizárások vannak egy egészségbiztosításnál?
  • mik ellen véd az adott kockázati biztosítás?
  • milyen költségei lesznek?
  • mi van, ha nem tudja fizetni a megtakarítást?
  • mi történik, ha idő előtt szerződést bont?
  • milyen garanciák vannak a megtakarításnál?
  • mit tartalmaz az apróbetűs rész?

Készüljön fel arra, hogy ha hozamokra kíváncsi,

lesz, aki éves 8%-ot, valaki pedig 12%-ot fog ígérni ugyanarra a piaci termékre, miközben lehet, hogy egyik sem reális elvárás hosszú távon.

Melyiket választja majd 1 db emailes ajánlat alapján? Azt, amelyik többet ígér?
Hiba lenne ez alapján dönteni.

Ahogy egy egészségbiztosítást is hiba lenne kiválasztani, mielőtt nem mondták el Önnek az apróbetűs részeket (pl. kórelőzmények kizárása).

Veszélyes dönteni, amíg nem tudja a választ az alábbiakra:

  • Hogyan számolt a közvetítő?
  • Egyeztette a kalkulációt a terméket kínáló pénzügyi szolgáltatóval?

Ha az alábbiakra NEM a válasz, akkor csak egy etikátlan értékesítővel van dolga:

  • Megkérdezte Öntől valaki, hogy mekkora kockázatot és mennyi költséget vállal?
  • Elbeszélgetett Önnel a céljairól, és tudja azt, hogy mikor jár le az Ön hitele, mikor lesz iskolás a gyermeke, vagy mikor lesz szüksége pénzre?

Ha ezek a feltérképezések nem történtek meg – és emailben nem is történhetnek meg! –, akkor valójában senki nem mérte fel az Ön igényeit, így nem tud majd felelős döntést hozni.

Választana magának autót 1 db email alapján?

Aligha.

Előbb elolvasna néhány tesztet, megnézne pár összehasonlítást, szemügyre venné a konkrét autó állapotát (akár szakértőt is vinne magával), beleülne, kipróbálná, majd megfontolná, biztos azt a típust választja-e.

Mi ugyanezt szeretnénk megteremteni az Ön pénzügyeivel kapcsolatban:

  • hogy csak olyanba vágjon bele, ami 100%-ban Önnek való,
  • amelynek az előnyei mellett a hátrányait és a kockázatait is megismerte,
  • amelyet az Ön számai alapján hasonlítanak össze a többi konkurens termékkel,
  • és amellyel kapcsolatban semmit nem hallgatnak el Ön elől.

Tudta?

Tudta, hogy Magyarországon a minimum 20 évre tervezett megtakarítások nagy része az első 10 évben megszűnik? 

Az emberek sok esetben valójában nem is tudják pontosan, hogy mit írnak alá, mert a közvetítő csak annyi információt közöl velük a termékről, amennyi annak az eladásához szükséges.

Aztán telnek az évek, és lassan kiderül az igazság; a közvetítő közben már nem is dolgozik a cégnél, az ügyfél pedig teljesen jogosan elveszíti a bizalmát, és felmondja a szerződést.

Grantis

A GRANTIS-nál felelősséget vállalunk azért, hogy az Ön pénzügyi szerződése elérje a célját:

Saját fejlesztésű kalkulátorok

Kalkulátorainkat a biztosítótársaságok hitelesítik. Egy teljes állásban foglalkoztatott kollégánk csak a kalkulátorok fejlesztésével, valamint a piac folyamatos monitorozásával foglalkozik.

Saját ügyfélszolgálat

Saját ügyfélszolgálatunk van, akik nem új ügyfelek megtalálásával, hanem a meglévő ügyfelek támogatásával foglalkoznak, és ellenőrzik a tanácsadók munkáját. Ők mindig az Ön rendelkezésére állnak, ha kérdése lenne.

Etikus tanácsadók

Tanácsadóink minden esetben csak a precíz és mindenre kiterjedő személyes igényfelmérés után fognak ajánlatot adni. Egyrészt betartjuk a szabályokat és a törvényeket, másrészt az ügyfeleink hosszú távú elégedettsége mindennél fontosabb.

Emiatt Ön soha nem fog tőlünk konkrét ajánlatot kapni emailben, és óva is intjük azoktól a “tanácsadóktól”, akik az élethelyzetének pontos ismerete nélkül, a jogi szabályozást megkerülve tesznek ilyet.

Ők már jártak személyes tanácsadásunkon:

Zsófia Párdi
Zsófia Párdi
1 hónapja
Balázs Gyöngyi nagyon kedves volt, és részletesen tájékoztatott a helyzetről, a lehetőségekről. Jó szívvel ajánlom őt mésnak is mint tanácsadót.
Attila Takács
Attila Takács
1 hónapja
Céges egészségügyi biztosítás problémájával kerestem Bánfai Zsolt tanácsadót. Segítsége korrekt volt. Pontosan kidolgozta a különböző, cégünk számára készült javaslatait. A három kiválasztott biztosító ajánlatait részletesen elemezte számomra és így segített kiválasztani a legmegfelelőbbet. A szerződést megkötöttük a kiválasztott biztosítóval. Zsolt végig segítőkész és készséges volt. Munkáját 5-ösre értékelem.
Erzsébet Antal
Erzsébet Antal
1 hónapja
Korrekt tájékoztatást kaptam szakszerű tanácsadással.A kapcsolat felvétel,helyzetem megismerése után meggyőző érveket kaptam,mi miért jó nekem.Mivel szándékomban volt a nyugdíjas éveimre gondolva takarékoskodnom,nem sokat gondolkodtam, szerződést kötöttem.Bízom benne jól döntöttem,szeretnék sokáig boldog,kiegyensúlyozott éveket. Úgy gondolom,ezzel részben sikerült megalapoznom azt.
Bednárik Balázs
Bednárik Balázs
1 hónapja
Az interneten találtam a GRANTIS-ra, ahonnan Szalai Szabolcs vette fel velem a kapcsolatot. Szabolcs nagyon részletes, pontos, felkészült, szimpatikus tanácsadó. Rajzai és ábrái még könnyebbé teszik az adott témákör jobb átlátását. Bizalommal várom a közös munkát.
Tamás Gergő Szilágyi
Tamás Gergő Szilágyi
2 hónapja
Tamás Áron volt a segítségemre, eligazodni a pénzügyekben. Alapos, precíz, kizárólag ajánlani tudom! Tárgyalásai felépítettek, kommunikációja kiváló, remek szakember!
András Tóth
András Tóth
2 hónapja
Edina Kátai
Edina Kátai
2 hónapja
Az interneten találtam rá a cégre, de nem bántam meg, hogy őket választottam. Az én tanácsadóm Kovácsik Tamás, akit bárkinek szívesen ajánlok, nagyon lelkiismeretesen végzi a munkáját. Pozitív csalódás számomra, hogy nem csak a szerződés megkötéséig érdekeltek a kapcsolattartásban, hanem utána is folyamatosan a segítségünkre állnak.
Travel Platinum
Travel Platinum
2 hónapja
Rendbe akarom tenni a pénzügyeimet idén, s véletlenül küldtem el az emailcímem a cégnek. Másnap már kontaktáltak is, s találkoztam is Balogh Zoltán úrral. Abszolút profi, megbízható szakembernek tűnt, több lehetőséget felvázolt nekem, tanácsokat adott, segített. Bármi kérdéssel fordulhattam, fordulhatok hozzá.
Dávida Tamás
Dávida Tamás
2 hónapja
2 hónapja

Rólunk

A GRANTIS pénzügyi tanácsadó céget két, a tanácsadói szakmából kiábrándult fiatal alapította 2014-ben. Magyarországon először olyan szolgáltatást indítottak, ami valóban a magyar családok és az itthoni vállalkozások érdekeit tekinti elsődlegesnek, ahol a jutalék helyett fontosabb, hogy az ügyfél az ár-érték arányban legjobb ajánlatot kapja pénzintézettől függetlenül. A cégre az Eurorisk Kft. is felfigyelt: a független biztosítási piac ’93 óta megkerülhetetlen szereplője befektetőként szállt be a vállalkozásba.

Tanácsadók
Sztorink
Médiamegjelenések