Nem szeretne személyes találkozót? Tanácsadásunk már online is elérhető! Tudnivalók

Ne higgyen az emailben kiküldött ajánlatoknak!

 

A személyes igényfelmérés nélkül,
emailben elküldött konkrét ajánlatok illegálisak.

Olvasson tovább, és ismerje meg
ennek a gyakorlatnak a veszélyeit!

„Küldjön ajánlatot e-mailben, én majd választok!”

Rohanó világunkban teljesen jogos, ha Ön nem ér rá akárkivel találkozni, ezért amit csak lehet, az interneten keresztül intézne el. Egy kötelező gépjármű-biztosítást vagy utasbiztosítást meg is tud vásárolni közvetítő nélkül, mivel ott többé-kevésbé egyértelmű, hogy mit kap a pénzéért. Talán még a lakásbiztosítás szerződéses feltételein is el tud igazodni.

De egy komplex termék esetén, mint amilyen egy életbiztosítás, megtakarítás vagy egészségbiztosítás,

hatalmas veszély személyes felmérés nélkül megkapott, konkrét ajánlatra igent mondani.

Tőlünk legfeljebb előzetes kalkulációt kaphat, konkrét ajánlatot nem.

 

Soha nem fogjuk azt mondani személyes igényfelmérés nélkül, hogy XY ajánlat való Önnek.

Grantis

A Magyar Nemzeti Bank szigorúan tiltja

A Magyar Nemzeti Bank törvényben szigorúan tiltja, és meg is bünteti azokat a közvetítőket, akik e-mailben – azaz személyes igényfelmérés nélkül – adnak ajánlatot az ügyfeleiknek.

Miért? Mert az Ön jelenlegi élethelyzetének, elvárásainak és igényeinek ismeretének hiányában a közvetítő nem tud személyre szabott ajánlatot adni. Valószínű, hogy az ilyen értékesítőnek nem is az a célja, hogy a legjobb megoldást megtalálja, mivel nem az Ön érdekeit nézi, csupán eladni szeretne.

Döntés előtt tisztában kell lennie az alábbiakkal:

  • milyen hozamokra számíthat egy megtakarításnál?
  • milyen kórelőzményes kizárások vannak egy egészségbiztosításnál?
  • mik ellen véd az adott kockázati biztosítás?
  • milyen költségei lesznek?
  • mi van, ha nem tudja fizetni a megtakarítást?
  • mi történik, ha idő előtt szerződést bont?
  • milyen garanciák vannak a megtakarításnál?
  • mit tartalmaz az apróbetűs rész?

Készüljön fel arra, hogy ha hozamokra kíváncsi,

lesz, aki éves 8%-ot, valaki pedig 12%-ot fog ígérni ugyanarra a piaci termékre, miközben lehet, hogy egyik sem reális elvárás hosszú távon.

Melyiket választja majd 1 db emailes ajánlat alapján? Azt, amelyik többet ígér?
Hiba lenne ez alapján dönteni.

Ahogy egy egészségbiztosítást is hiba lenne kiválasztani, mielőtt nem mondták el Önnek az apróbetűs részeket (pl. kórelőzmények kizárása).

Veszélyes dönteni, amíg nem tudja a választ az alábbiakra:

  • Hogyan számolt a közvetítő?
  • Egyeztette a kalkulációt a terméket kínáló pénzügyi szolgáltatóval?

Ha az alábbiakra NEM a válasz, akkor csak egy etikátlan értékesítővel van dolga:

  • Megkérdezte Öntől valaki, hogy mekkora kockázatot és mennyi költséget vállal?
  • Elbeszélgetett Önnel a céljairól, és tudja azt, hogy mikor jár le az Ön hitele, mikor lesz iskolás a gyermeke, vagy mikor lesz szüksége pénzre?

Ha ezek a feltérképezések nem történtek meg – és emailben nem is történhetnek meg! –, akkor valójában senki nem mérte fel az Ön igényeit, így nem tud majd felelős döntést hozni.

Választana magának autót 1 db email alapján?

Aligha.

Előbb elolvasna néhány tesztet, megnézne pár összehasonlítást, szemügyre venné a konkrét autó állapotát (akár szakértőt is vinne magával), beleülne, kipróbálná, majd megfontolná, biztos azt a típust választja-e.

Mi ugyanezt szeretnénk megteremteni az Ön pénzügyeivel kapcsolatban:

  • hogy csak olyanba vágjon bele, ami 100%-ban Önnek való,
  • amelynek az előnyei mellett a hátrányait és a kockázatait is megismerte,
  • amelyet az Ön számai alapján hasonlítanak össze a többi konkurens termékkel,
  • és amellyel kapcsolatban semmit nem hallgatnak el Ön elől.

Tudta?

Tudta, hogy Magyarországon a minimum 20 évre tervezett megtakarítások nagy része az első 10 évben megszűnik? 

Az emberek sok esetben valójában nem is tudják pontosan, hogy mit írnak alá, mert a közvetítő csak annyi információt közöl velük a termékről, amennyi annak az eladásához szükséges.

Aztán telnek az évek, és lassan kiderül az igazság; a közvetítő közben már nem is dolgozik a cégnél, az ügyfél pedig teljesen jogosan elveszíti a bizalmát, és felmondja a szerződést.

Grantis

A GRANTIS-nál felelősséget vállalunk azért, hogy az Ön pénzügyi szerződése elérje a célját:

Saját fejlesztésű kalkulátorok

Kalkulátorainkat a biztosítótársaságok hitelesítik. Egy teljes állásban foglalkoztatott kollégánk csak a kalkulátorok fejlesztésével, valamint a piac folyamatos monitorozásával foglalkozik.

Saját ügyfélszolgálat

Saját ügyfélszolgálatunk van, akik nem új ügyfelek megtalálásával, hanem a meglévő ügyfelek támogatásával foglalkoznak, és ellenőrzik a tanácsadók munkáját. Ők mindig az Ön rendelkezésére állnak, ha kérdése lenne.

Etikus tanácsadók

Tanácsadóink minden esetben csak a precíz és mindenre kiterjedő személyes igényfelmérés után fognak ajánlatot adni. Egyrészt betartjuk a szabályokat és a törvényeket, másrészt az ügyfeleink hosszú távú elégedettsége mindennél fontosabb.

Emiatt Ön soha nem fog tőlünk konkrét ajánlatot kapni emailben, és óva is intjük azoktól a “tanácsadóktól”, akik az élethelyzetének pontos ismerete nélkül, a jogi szabályozást megkerülve tesznek ilyet.

Ők már jártak személyes tanácsadásunkon:

Tímea Balogh
Tímea Balogh
2 hónapja
2 hónapja
Péter Tóth
Péter Tóth
2 hónapja
A saját, és a fiam részére szerettünk volna valamilyen megtakarítási formát. Kiszer Norbert lett a tanácsadónk. Udvarias, segítőkész, a megbeszélt időpontokban mindig pontosan megjelent. Szakmai felkészültsége szerintem kiváló. Volt sok kérdésünk, mindenre érthető pontos választ kaptunk, ezért kicsit elhúzódott a szerződéskötés. Ami kifejezetten pozitív hatással volt ránk, hogy bár jelezte, hogy még másik ügyfélhez is mennie kell, egyszer sem nézte az óráját és nem siettetett minket. Sok sikert kívánunk a továbbiakban. Szívből ajánljuk mindenkinek. (Translated by Google) We wanted some form of savings for myself and my son. Norbert Kiszer became our consultant. He was polite, helpful and always on time. I think my professional skills are excellent. We had a lot of questions, we got an understandable answer to everything, so it took a bit of time to sign the contract. What made us particularly positive was that even though he signaled that he had to go to another client, he never watched his watch or hurried us. We wish you every success in the future. We heartily recommend it to everyone.
Richárd Barát
Richárd Barát
2 hónapja
Gyors ügyintézés, segítőkész , profi kapcsolattartó. Csak ajánlani tudom. (Translated by Google) Quick administration, helpful, professional contact. I can only recommend.
Csilla Ványi
Csilla Ványi
2 hónapja
Nyugdíjcélú megtakarítási lehetőséget kerestem, így vettem fel a kapcsolatot ismerős ajánlására Fabó Ádámmal, a Grantis tanácsadójával. Ádám kedves, körültekintő, céltudatos segítségével sikerült megtalálni a számomra megfelelő lehetőséget. További sikereket kívánok Ádámnak és a Grantisnak! (Translated by Google) I was looking for a retirement savings opportunity, so I contacted Adam Fabó, a Grantis consultant, on a friend's recommendation. With the help of Adam's kind, careful, purposeful help I managed to find the right opportunity for me. I wish you more success with Adam and Grantis!
2 hónapja
Márti Sajben
Márti Sajben
2 hónapja
Felkészült szakemberrel volt szerencsém találkozni, aki a számomra legjobb és legoptimálisabb lehetőség kiválasztásában segített. Bátran ajánlom mindenkinek a GRANTIS csapatát!
Melinda Baranyi
Melinda Baranyi
2 hónapja
Köszönjük a segítséget. Az elvártakat maximálisan kielègítő szakmai kompetenciát. (Translated by Google) Thanks for the help. Professional competence to the extent required.
Zsolt Kun-Szabó
Zsolt Kun-Szabó
2 hónapja
Rendkívül rugalmas, felkészült, segítőkész csapat. Érzi az ember, hogy valóban figyenek rá és figyelembe veszik a kívánságait, elképzeléseit. Bárcsak minden szolgáltató így állna az ügyfelekhez. Gratulálok és köszönöm ! (Translated by Google) Extremely flexible, prepared, helpful team. One feels that they are really aware of them and take into account their wishes and ideas. I wish all the service providers would stand up to their customers. Congratulations and thank you!
László Horváth
László Horváth
2 hónapja
Nyugdíjmegtakarítás miatt szerettem volna bővebb információt megtudni, és miután a google-ban rákerestem a "nyugdíjmegtakarítás" szóra, azonnal feldobta a Grantis weboldalát. Nagyon jól szerkesztett internetes oldal, ahol célirányosan az ember szinte minden kérdésére választ kap, de azért személyes tanácsadásra is szükségem volt, hogy a különböző ajánlatokat össze tudjam hasonlítani egy szakember segítségével. A tanácsadó nagyon segítőkész volt, nem próbált meg semmit sem rámsózni, profi igényfelmérés utána a lehetőségeket felvázolta és végül segített kiválasztani a számomra legjobbnak vélt ajánlatot, így meg is kötöttük a szerződést. Ezt követően is bármi kérdésem volt, mindig készségesen állt rendelkezésemre, szóval a kezdeti félelmem, hogy esetleg magamra leszek hagyatva, szerencsére tévesnek bizonyult. Mindenkinek csak ajánlani tudom a szolgáltatásukat, mert valóban nagy hangsúlyt fektetnek az ügyfél elégedettségre és hosszú távon elkötelezettek ügyfeleik irányába. Ráadásul bármi technikai jellegű kérdés felmerül, abban is tudnak segíteni (pl. adatmódosítás miatt felveszik a kapcsolatot a biztosítóval), és a többi közvetítővel ellentétben ők nem indítanak hideg hívást, ami szintén szimpatikus volt számomra.

Rólunk

A GRANTIS pénzügyi tanácsadó céget két, a tanácsadói szakmából kiábrándult fiatal alapította 2014-ben. Magyarországon először olyan szolgáltatást indítottak, ami valóban a magyar családok és az itthoni vállalkozások érdekeit tekinti elsődlegesnek, ahol a jutalék helyett fontosabb, hogy az ügyfél az ár-érték arányban legjobb ajánlatot kapja pénzintézettől függetlenül. A cégre az Eurorisk Kft. is felfigyelt: a független biztosítási piac ’93 óta megkerülhetetlen szereplője befektetőként szállt be a vállalkozásba.

Tanácsadók
Sztorink
Médiamegjelenések