Ne higgyen az emailben kiküldött ajánlatoknak!

 

A személyes igényfelmérés nélkül,
emailben elküldött konkrét ajánlatok illegálisak.

Olvasson tovább, és ismerje meg
ennek a gyakorlatnak a veszélyeit!

„Küldjön ajánlatot e-mailben, én majd választok!”

Rohanó világunkban teljesen jogos, ha Ön nem ér rá akárkivel találkozni, ezért amit csak lehet, az interneten keresztül intézne el. Egy kötelező gépjármű-biztosítást vagy utasbiztosítást meg is tud vásárolni közvetítő nélkül, mivel ott többé-kevésbé egyértelmű, hogy mit kap a pénzéért. Talán még a lakásbiztosítás szerződéses feltételein is el tud igazodni.

De egy komplex termék esetén, mint amilyen egy életbiztosítás, megtakarítás vagy egészségbiztosítás,

hatalmas veszély személyes felmérés nélkül megkapott, konkrét ajánlatra igent mondani.

Tőlünk legfeljebb előzetes kalkulációt kaphat, konkrét ajánlatot nem.

 

Soha nem fogjuk azt mondani személyes igényfelmérés nélkül, hogy XY ajánlat való Önnek.

Grantis

A Magyar Nemzeti Bank szigorúan tiltja

A Magyar Nemzeti Bank törvényben szigorúan tiltja, és meg is bünteti azokat a közvetítőket, akik e-mailben – azaz személyes igényfelmérés nélkül – adnak ajánlatot az ügyfeleiknek.

Miért? Mert az Ön jelenlegi élethelyzetének, elvárásainak és igényeinek ismeretének hiányában a közvetítő nem tud személyre szabott ajánlatot adni. Valószínű, hogy az ilyen értékesítőnek nem is az a célja, hogy a legjobb megoldást megtalálja, mivel nem az Ön érdekeit nézi, csupán eladni szeretne.

Döntés előtt tisztában kell lennie az alábbiakkal:

  • milyen hozamokra számíthat egy megtakarításnál?
  • milyen kórelőzményes kizárások vannak egy egészségbiztosításnál?
  • mik ellen véd az adott kockázati biztosítás?
  • milyen költségei lesznek?
  • mi van, ha nem tudja fizetni a megtakarítást?
  • mi történik, ha idő előtt szerződést bont?
  • milyen garanciák vannak a megtakarításnál?
  • mit tartalmaz az apróbetűs rész?

Készüljön fel arra, hogy ha hozamokra kíváncsi,

lesz, aki éves 8%-ot, valaki pedig 12%-ot fog ígérni ugyanarra a piaci termékre, miközben lehet, hogy egyik sem reális elvárás hosszú távon.

Melyiket választja majd 1 db emailes ajánlat alapján? Azt, amelyik többet ígér?
Hiba lenne ez alapján dönteni.

Ahogy egy egészségbiztosítást is hiba lenne kiválasztani, mielőtt nem mondták el Önnek az apróbetűs részeket (pl. kórelőzmények kizárása).

Veszélyes dönteni, amíg nem tudja a választ az alábbiakra:

  • Hogyan számolt a közvetítő?
  • Egyeztette a kalkulációt a terméket kínáló pénzügyi szolgáltatóval?

Ha az alábbiakra NEM a válasz, akkor csak egy etikátlan értékesítővel van dolga:

  • Megkérdezte Öntől valaki, hogy mekkora kockázatot és mennyi költséget vállal?
  • Elbeszélgetett Önnel a céljairól, és tudja azt, hogy mikor jár le az Ön hitele, mikor lesz iskolás a gyermeke, vagy mikor lesz szüksége pénzre?

Ha ezek a feltérképezések nem történtek meg – és emailben nem is történhetnek meg! –, akkor valójában senki nem mérte fel az Ön igényeit, így nem tud majd felelős döntést hozni.

Választana magának autót 1 db email alapján?

Aligha.

Előbb elolvasna néhány tesztet, megnézne pár összehasonlítást, szemügyre venné a konkrét autó állapotát (akár szakértőt is vinne magával), beleülne, kipróbálná, majd megfontolná, biztos azt a típust választja-e.

Mi ugyanezt szeretnénk megteremteni az Ön pénzügyeivel kapcsolatban:

  • hogy csak olyanba vágjon bele, ami 100%-ban Önnek való,
  • amelynek az előnyei mellett a hátrányait és a kockázatait is megismerte,
  • amelyet az Ön számai alapján hasonlítanak össze a többi konkurens termékkel,
  • és amellyel kapcsolatban semmit nem hallgatnak el Ön elől.

Tudta?

Tudta, hogy Magyarországon a minimum 20 évre tervezett megtakarítások nagy része az első 10 évben megszűnik? 

Az emberek sok esetben valójában nem is tudják pontosan, hogy mit írnak alá, mert a közvetítő csak annyi információt közöl velük a termékről, amennyi annak az eladásához szükséges.

Aztán telnek az évek, és lassan kiderül az igazság; a közvetítő közben már nem is dolgozik a cégnél, az ügyfél pedig teljesen jogosan elveszíti a bizalmát, és felmondja a szerződést.

Grantis

A GRANTIS-nál felelősséget vállalunk azért, hogy az Ön pénzügyi szerződése elérje a célját:

Saját fejlesztésű kalkulátorok

Kalkulátorainkat a biztosítótársaságok hitelesítik. Egy teljes állásban foglalkoztatott kollégánk csak a kalkulátorok fejlesztésével, valamint a piac folyamatos monitorozásával foglalkozik.

Saját ügyfélszolgálat

Saját ügyfélszolgálatunk van, akik nem új ügyfelek megtalálásával, hanem a meglévő ügyfelek támogatásával foglalkoznak, és ellenőrzik a tanácsadók munkáját. Ők mindig az Ön rendelkezésére állnak, ha kérdése lenne.

Etikus tanácsadók

Tanácsadóink minden esetben csak a precíz és mindenre kiterjedő személyes igényfelmérés után fognak ajánlatot adni. Egyrészt betartjuk a szabályokat és a törvényeket, másrészt az ügyfeleink hosszú távú elégedettsége mindennél fontosabb.

Emiatt Ön soha nem fog tőlünk konkrét ajánlatot kapni emailben, és óva is intjük azoktól a “tanácsadóktól”, akik az élethelyzetének pontos ismerete nélkül, a jogi szabályozást megkerülve tesznek ilyet.

Ők már jártak személyes tanácsadásunkon:

Janos Desi
Janos Desi
11napja
A műfajtól – valami rossz előítélet okán – idegenkedni szoktam. De most minden jól ment, épelméjű, használható segítséget kaptam. Bőven megérte a rá szánt időt. Kösz szépen @Ramóna
ughy krisztina
ughy krisztina
11napja
Szimpatikus csapat! (Translated by Google) A sympathetic team!
Tibor Hegedüs
Tibor Hegedüs
13napja
Tanácsadóm Vincze Ramóna nagyon barátságos és segítőkész volt végig. Mindig azonnal válaszolt a megkereséseimre. A kapott tájékoztatással és ügyem kezelésével meg vagyok elégedve.
Fanni Kertai
Fanni Kertai
16napja
Magdolna Jankovics
Magdolna Jankovics
17napja
Benjamin Besze
Benjamin Besze
17napja
Nagyon elégedett vagyok a kollégával (Bánfai Zsolt). Minden kérdésemre kielégítő választ kaptam, illetve nagyon segítőkész volt mindvégig. (Translated by Google) I am very satisfied with my colleague (Zsolt Bánfai). I was given a satisfactory answer to all my questions and was very helpful throughout.
Attila Butenkov
Attila Butenkov
20napja
Nyugdíjbiztosítást kerestem, és ebben a Grantistól Kovácsik Tamás segített, nagyon jól felkészült és maximálisan segítőkész volt.
Ferenc Szabadi
Ferenc Szabadi
22napja
Korrekt,tapasztalt,őszinte,és független szakértő csapat
Ádám Puszter
Ádám Puszter
22napja
Két évvel ezelőtt kerestem meg először a céget tanácsadással kapcsolatban. Az algoritmusok Vincze Ramónához osztottak. Nem is kerülhettem volna jobb helyre 🙏 Felkészült, érthető, objektív tanácsokat ad. Gördülékenyen ment mindig a megkeresésem utáni tanácsadás és kötés. 2 éve járok hozzá és teszem fel neki a kérdéseim, melyekre mindig kimerítően és azonnal megkapom a választ. Rengeteget könnyít az életemen hogy tudom, nem leszek átverve. Nem kell személyesen utánna járnom mindennek, mert ő megteszi: átrágja, összehasonlítja, kiszámolja. Mindig bizalommal fordulhattam hozzá. Köszönöm!
Gabriella Barcsa
Gabriella Barcsa
27napja
Hálás vagyok a sorsnak, hogy megismerhettem Balogh Zoltánt. Tudása, szakmai tapasztalata alapján kereste a legoptimálisabb, legkorrektebb megoldást családunk számára. Nemcsak jól felkészült, pontos és lelkiismeretes szakember, hanem őszinte és hiteles is. Intelligenciájáról, segítőkészségéről már első alkalommal képet alkothattam. Köszönöm!

Rólunk

A GRANTIS pénzügyi tanácsadó céget két, a tanácsadói szakmából kiábrándult fiatal alapította 2014-ben. Magyarországon először olyan szolgáltatást indítottak, ami valóban a magyar családok és az itthoni vállalkozások érdekeit tekinti elsődlegesnek, ahol a jutalék helyett fontosabb, hogy az ügyfél az ár-érték arányban legjobb ajánlatot kapja pénzintézettől függetlenül. A cégre az Eurorisk Kft. is felfigyelt: a független biztosítási piac ’93 óta megkerülhetetlen szereplője befektetőként szállt be a vállalkozásba.

Tanácsadók
Sztorink
Médiamegjelenések