Átfogó tapasztalatod van sales funnelek-ben és lead szerzésben?

Online termékmenedzsert keres a Grantis Hungary Zrt.

Otthonosan mozogsz az Analyticsben,
a hőtérképet nézed az időjárásjelentés helyett, érted a seo-t,
a tartalommarketinget, a ppc hirdetéseket és képes vagy ezeket egy rendszerben látni?

Akkor van egy állásajánlatunk a számodra, ahol az értelmetlen
multis látszatmarketing helyett végre valós eredményeket tudsz majd elérni!

A GRANTIS egy fiatalokból álló és erősen online marketing centrikus, NEM MLM alapú pénzügyi tanácsadó cég, ahol havonta 600-800 embernek segítünk az öngondoskodásban. 

35 fős tanácsadói csapatunk naponta járja az országot, és azokat az ügyfélmegkereséseinket kezelik le, amit a leadszerző rendszerünk és weboldalaink termelnek ki számukra.

Leadtermelő gépezetünk egy évek alatt felépített és optimalizált online marketing rendszer, amely keresi leendő gazdáját és felelősét, aki minden energiáját abba teszi, hogy a maximumra járassa azt!

Szükségünk van egy olyan analitikus gondolkodású termékmenedzserre, aki olvas a számokból, elemzi a rendelkezésre álló rengeteg adatot, javasol, megvalósít és (csapatával) megvalósíttat, mér, visszacsatol, tesztel és ezáltal folyamatos növekedést ér el.

Gyors reagálású és fejlődéstámogató KKV vagyunk, ahol nem kell majd hónapokat várnod döntésekre, inkompetens véleményekre, vagy belső játszmákra.

Mi adjuk a pénzt, fegyvert, paripát, te hozod az eredményeket – a jutalmad pedig megbecsülés és egy igen komoly fizetés + sikerarányos jutalék.

A GRANTIS komoly fejlődési pályán mozog, aminek most te is a részese lehetsz a termékvezetői tudásoddal. Ha hozzánk hasonlóan téged is belső vágy hajt arra, hogy a munkád értelmes, másokat valóban szolgáló, mérhető és valós eredményeket produkáló legyen, akkor ismerd meg jobban, a pozíció részleteit:

Amit kínálunk neked:

  • Adatvezérelt termékmenedzseri vezetői szerepet egy gyakorlatias és gyorsan fejlődő pénzügyi KKV-ban.
  • Kimagasló alapjövedelmet + magas teljesítményarányos jutalékot.
  • Fiatal, elkötelezett és összeszokott csapatot, akikkel rendszerben és gyorsan megvalósítható sales funnelekben gondolkodhatsz.
  • Minden eszköz és képzés a rendelkezésedre áll, hogy valós eredményt tudj elérni és sikerélményed legyen.
  • Adatokat, mérhetőséget, több éves működési statisztikákat bocsátunk rendelkezésedre, hogy a döntéseket és teszteket tényekre tudd alapozni.
  • Gyors visszacsatolást és házon belüli sales csapatot, hogy a teljes inbound és ppc marketing folyamatot optimalizálhasd.
  • Személyes megbecsülést, tiszteletet és egy elfogadó, barátias légkörű céget, ahol a valós eredményeid és emberi értékeid alapján leszel megítélve.

Amit elvárunk tőled:

  • Bizonyított eredményeket és több éves tapasztalatot leadszerző rendszerek/sales funnelek tervezésében, felépítésében és optimalizálásában, valamint online termékmenedzsment terén.
  • Előny, ha értesz a pénzügyi (banki, biztosítási) termékkalkulátorokhoz és részt vettél már ilyen jellegű leadszerzési és optimalizálási projektekben.
  • Erős analitikus beállítottságot és ezekhez kapcsolódó legalább haladó szintű szoftverismeretet (Google Analytics, Hotjar, Search console, ismertebb SEO eszközök stb.).
  • Ppc hirdetési tapasztalatot, a ppc mutatók ismeretét és jelentéseit. (Google Ads és Facebook Ads).
  • Legalább középszintű angol nyelvtudást.
  • Hogy tudj és akarj csapatban dolgozni, rendszerben gondolkodni és teljes leadszerzési projekteket és kampányokat teljes felelősséggel végigvinni.
  • Belső motivációt valós eredmények elérésére és proaktivitást: minden felmerülő problémára legalább 2 döntési javaslatot.

Ezek lesznek majd a konkrét feladataid:

  • A munkád legfontosabb mérőszáma a nap végén a már most is működő leadszerző gépezetünk által termelt bejövő ügyfélmegkeresések mennyisége és minősége.
  • Tehát leegyszerűsítve „összvissz” 2 dolgod lesz:
    – A forgalom javítása, optimalizálása,
    – A konverziós arányok javítása, optimalizálása.
  • Folyamatosan nyomon követed, hogy a leadek milyen témakörre, tehát melyik weboldalunkról, azon belül milyen landing oldalakról érkeznek, azaz zsigerből megismered a sales funnelünket.
  • Megnézed, hogy az egyes forgalomszerzési csatornák (SEO, Google Ads, Facebook Ads, Facebook posztok, Youtube, Instagram, PR cikkek, stb.) milyen hatékonysággal szereznek látogatókat. Majd, hogy a látogatókkal mi történik.
  • Ezzel együtt megvizsgálod, hogy az egyes landing oldalainkon milyenek a konverziók. Mélyen elemzed a számokat hónapokra, évekre visszamenőleg. Bújod az Analyticset, a HotJart, a CRM rendszerünkből is kinézed a szükséges adatokat, következtetéseket vonsz le.
  • A számokból szerzett tapasztalatokat felhasználod a termékspecifikus sales funneleink optimalizálásra. Ez nem egyszeri, hanem folyamatos feladat.
  • Külső alvállalkozóinkkal és belső csapatunkkal karöltve gondoskodsz a SEO helyezések folyamatos javulásáról, a hirdetési kampányok hatékonyságának javításáról, a tartalomstratégia megvalósításáról, a PR-ról és a brandingről.
  • Versenytársaink naprakész monitorozása és a belső tapasztalataink összevetése után megteszel mindent azért, hogy 3 lépéssel a konkurencia előtt járjunk, és mind a forgalomszerzést, mind a konveziót a csúcsra járathassuk.
  • A szükséges változtatásokat pedig gyorsan, házon belül meg tudod valósítani, ezért villámgyorsan kapsz visszajelzést is arról, hogy mi működik és mi nem.
Ezek lesznek majd a konkrét feladataid:

A GRANTIS számára az ember a legnagyobb érték, ezért a célunk egy olyan munkahely megteremtése, ahol az eredmények elérésén túl szívesen jársz majd be dolgozni és ahol otthon érzed magad. Mindenben támogatunk majd, ami a sikeres munkavégzésedhez szükséges, hiszen nem kisebb kincset bízunk rád, mint a marketingünk motorját.

Készen állsz rá, hogy megmutasd egy teljes piacnak az eredményeidet?

Akkor küldd el fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet a

karrier@grantis.hu

email címre, és ismerkedjünk meg személyesen is.